رفسنجان میزبان مسابقات سوارکاری استان کرمان

  • شناسه خبر: 7110
رفسنجان میزبان مسابقات سوارکاری استان کرمان

به گزارش خانه خشتی،دومین دوره مسابقات استقامت استانی سوارکاری در سال ۹۱ به میزبانی باشگاه بالود در شهرستان رفسنجان جمعه ۲۶ خرداد ماه برگزار می‌شود. داریوش وثوق دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان در کرمان با اعلام خبر برگزاری دومین دوره مسابقات استقامت استانی در سال ۹۱ اظهار داشت: این مسابقات […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان میزبان مسابقات سوارکاری استان کرمان

به گزارش خانه خشتی،دومین دوره مسابقات استقامت استانی سوارکاری در سال ۹۱ به میزبانی باشگاه بالود در شهرستان رفسنجان جمعه ۲۶ خرداد ماه برگزار می‌شود.

داریوش وثوق دبیر هیئت سوارکاری استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ان در کرمان با اعلام خبر برگزاری دومین دوره مسابقات استقامت استانی در سال ۹۱ اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی باشگاه بالود در شهرستان رفسنجان جمعه ۲۶ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش ۴۰ و ۶۰ کیلومتر برگزار می‌شود و سوارکارانی که در هر بخش مسافت مشخص شده را طی کنند، جوایزی اهدا می‌شود.

وثوق خاطر نشان کرد: نفراتی که در بخش ۴۰ کیلومتر مسافت مشخص شده را طی کننده ۸۰ هزار تومان جایزه نقدی به همراه لوح اهدا می‌شود و به سه نفر برتر مسابقات در بخش ۶۰ کیلومتر نیز به ترتیب جوایز نقدی ۲۵۰ هزار تومان، ۲۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان