عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان؛

خواستار توجه جدی آموزش و پرورش به داستان نویسی هستیم

  • شناسه خبر: 71020
خواستار توجه جدی آموزش و پرورش به داستان نویسی هستیم

عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان از بی توجهی آموزش و پرورش به مقوله داستان نویسی گلایه کرد و افزود: دانش آموزان با داستان نویسی ناآشنا هستند.

خانه » آخرین اخبار » خواستار توجه جدی آموزش و پرورش به داستان نویسی هستیم

روح الله ابوالهادی عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان در گفت و گو با حبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به اینکه انجمن از خرداد ۹۲ آغاز به کار کرده است، گفت: این انجمن در دو سال اخیر با هدف اعتلای هنر داستان نویسی فعالیت نموده است و با جذب استعدادها و علاقمندان به داستان نویسی، نزدیک به ۶۰ نفر را گرد هم آورده است.

وی با بیان اینکه پیش از سال ۹۲ نیز فعالیت های داستانی در رفسنجان وجود داشته است، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ داستان نویسان در قالب یک مجمع مستقل و شناسنامه دار گرد هم آمدند.

ابوالهادی عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان-خانه خشتی (۱)

ابوالهادی انتشار مجموعه داستان های داستان نویسان رفسنجانی را از برنامه های این انجمن در سال جاری عنوان کرد و افزود: طی دو سال اخیر داستان های اعضا رصد و گردآوری شد تا بصورت کتب مستقل یا مجموعه داستان چاپ شود.

وی به تلاش هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان در جهت فراهم نمودن بستری اصولی برای داستان نویسی اشاره کرد و گفت: سعی کردیم داستان نویسی را به صورت اصولی پیش ببریم تا فضایی مناسب برای ارائه داستان ایجاد شود.

ابوالهادی عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان-خانه خشتی (۲)

عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان از بی توجهی آموزش و پرورش به مقوله داستان نویسی گلایه کرد و افزود: دانش آموزان با داستان نویسی ناآشنا هستند و داستان خوب را نمی شناسند؛ آموزش و پرورش می تواند با اهمیت به این امر ضمن جذب استعدادها، ضعف های موجود را برطرف نماید.

روح الله ابوالهادی خواستار اهمیت خانواده ها به فرهنگ و هنر شد و گفت: از آنجایی که داستان نویسی دارای مخاطب خاص می باشد و وجهه عمومی ندارد، خانواده ها برای حضور انگیزه ندارند.

انجمن داستان نویسی رفسنجان-خانه خشتی

وی رده سنی اعضای انجمن را از ۸ تا ۶۰ سال عنوان کرد و ادامه داد: اعضای انجمن داستان نویسان رفسنجان از اقشار مختلف دانش آموز، دانشجو، اساتید دانشگاه و … هستند که به صورت هفتگی در جلسات داستان که عصر چهارشنبه ها برپا می شود، شرکت می کنند.

ابوالهادی از علاقمندان خواست با ارسال نام و نام خانوادگی خود به ۳۰۰۰۷۰۰۶۷۰۰۸۶۳ به عضویت سامانه پیامکی انجمن داستان نویسان رفسنجان در آیند و در جریان اخبار و برنامه های انجمن قرار گیرند.

برچسب ها:
خانه خشتی داستان رفسنجان عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان فرهنگ و هنر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان