معاون برنامه‌ریزی معاونت بانوان ریاست جمهوری؛

باید هنجارها و سنت های خود را حفظ و نقش مادری و همسری را بدرستی ایفا کرد

  • شناسه خبر: 70939
باید هنجارها و سنت های خود را حفظ و نقش مادری و همسری را بدرستی ایفا کرد

نژادی گفت: باید هنجارها و سنت های خود را حفظ و نقش مادری و همسری را در کنار نقش اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود بدرستی ایفا کرد.

خانه » آخرین اخبار » باید هنجارها و سنت های خود را حفظ و نقش مادری و همسری را بدرستی ایفا کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، معاون برنامه ریزی و هماهنگی حوزه معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان یکی از ضروریات برنامه ریزی در حوزه زنان و خانواده را توانمندسازی زنان دانست و گفت: در کشور دو میلیون و ۵۰۰ هزار زن سرپرست خانوار و ۱۹ میلیون زن خانه دار وجود دارد و هر ثانیه ممکن است به تعداد زنان سرپرست خانوار افزوده شود.

اطهره نژادی نگاه پیشگیرانه در این خصوص را ضروری بیان کرد و افزود: نباید با برنامه ریزی انفعالی، پس از گسترش مسئله به فکر حل آن بود و ضروری است که توانمندسازی زنان به گونه ای انجام شود که نگران مدیریت مسائل آنها در شرایط روبرو شدن با دشواری های ناخواسته زندگی نباشیم.

شورای فرهنگ عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱)

وی افزود: در حال حاضر تعداد دختران فارغ التحصیل رو به افزایش است و با مشکل جدی در حوزه اشتغال بانوان روبرو هستیم که باید برای بهره مندی جامعه از این سرمایه انسانی، برنامه ریزی کرد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه قائل به برابری مطلق میان زن و مرد نیستیم، گفت: زن در جامعه ایرانی و اسلامی دارای ابهت و جایگاه بوده و هست و برابری مطلق، خواسته معقولی برای بهبود وضعیت زنان نیست.

نژادی با اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده، زنان را دارای نقش های چندگانه دانست و اظهار کرد: باید هنجارها و سنت های خود را حفظ و نقش مادری و همسری را در کنار نقش اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود بدرستی ایفا کرد.

شورای فرهنگ عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۳)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان فرهنگ عمومی معاون برنامه ریزی معاونت رییس جمهور معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان