نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

با کنسرت و کارناوال آرامش در کشور نمی آید / راههایی را که اسلام می گوید جستجو کنید

  • شناسه خبر: 70590
با کنسرت و کارناوال آرامش در کشور نمی آید / راههایی را که اسلام می گوید جستجو کنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ببینید اسلام چه راههای درستی برای نشاط جوانان درنظر گرفته است؛ به طور قطع با کنسرت و ارکست آرامش در کشور نمی آید.

خانه » آخرین اخبار » با کنسرت و کارناوال آرامش در کشور نمی آید / راههایی را که اسلام می گوید جستجو کنید

 حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، دین مبین اسلام را پاسخگوی همه نیازهای بشر دانست و اظهارداشت: برخی باور ندارند که اسلام تمام ابعاد وجودی انسان را می تواند پوشش دهد و دیدگاهشان این است که اسلام دین اقلی است و بیش از عبادات فردی چیز دیگری نیست.

وی افزود: در واقع اینها نوعی ایده ی سکولاریسم دارند و اسلام را تنها در مسائل فردی خلاصه می کنند.

آقا تهرانی خاطر نشان کرد: این در حالی است که بسیاری از اموری که در دین اسلام آمده است از جمله جهاد، امربه معروف و نهی از منکر، حج و حتی تبری و تولی جنبه اجتماعی دارند و حتی بخشی از عبادات فردی همچون نماز، جمعی است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد اسلامی نیز یک امر جمعی است تصریح کرد: می توان گفت تنها یک پنجم از مسائل اسلامی فردی و مابقی اجتماعی است و در کتب فقهی نیز به این مسائل ورود شده است.

آقا تهرانی آمار خودکشی، دیگر کشی و افسردگی کشورهای غربی را غیرقابل مقایسه با ایران دانست و گفت: هرجا که افراد با ایمان تر باشند امار خودکشی و جنایت کمتر است، همانگونه که می بینیم در ماه های محرم و رمضان این آمار به شدت کاهش می یابد، در این ایام افراد به دین نزدیکتر می شوند.

وی افزود: آنهایی که می گویند با اسلام نمی شود آرام گرفت بگویند با چه چیز آرامش میگیرند، مگر همین ایمان امام(ره) نبود که موجب شد در آن سن همچون کوه بایستاد و این انقلاب را به راه بیاندازد؟

آقاتهرانی تصریح کرد: آنهایی که فکر می کنند اسلام پاسخگو نیست از غربی ها یاد میگرند و کنسرت و ارکست به راه می اندازند و کارناوال شادی درست می کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید دید اسلام چه راههای درستی برای نشاط جوانان درنظر گرفته است، آنها را بیابیم و ارائه دهیم؛ به طور قطع با وسایل حرام آرامش در کشور نمی آید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان