مسابقه “قوی ترین مردان باشگاه های رفسنجان” در داوران برگزار می شود

  • شناسه خبر: 70578
مسابقه “قوی ترین مردان باشگاه های رفسنجان” در داوران برگزار می شود

مسابقه قویترین مردان باشگاه های رفسنجان یادواره شهدای روستای داوران در تاریخ اول و دوم مردادماه درمحل دبستان شهید عسکری این روستا برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » مسابقه “قوی ترین مردان باشگاه های رفسنجان” در داوران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، عسکری رئیس شورای اسلامی روستای داوران رفسنجان از برگزاری مسابقه قویترین مردان باشگاه های شهرستان یادواره شهدای داوران در تاریخ اول و دوم مردادماه درمحل دبستان شهید عسکری خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت ۱۷ امروز عصر باحضور خانواده های معظم شهدای این روستا ،روحانیون ، کشاورزان ، فرهنگیان ، ورزشکاران، هییت های مذهبی و با حضور مسئولین شهرستان با گلباران گلزار شهدا آغاز و سپس جهت انجام مسابقات قویترین مردان به محل برگزاری مسابقه حرکت میکنند.

عسکری ادامه داد: این مسابقات با همکاری مشترک شورای اسلامی و دهیاری داوران ،بخشدار بخش مرکزی ،مدیریت اداره ورزش و جوانان و مدیریت هییت ورزشهای بومی محلی و روستایی عشایری و هیئت پرورش اندام شهرستان برگزار میگردد.

رئیس شورای اسلامی داوران تصریح کرد: این مسابقات با حضور۱۱مردآهنین طی ۲روز انجام میشود که در پایان روز دوم قویترین مرد این دوره معرفی و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا میگردد.

وی افزود: جادارد از حمایت مدیریت کلمپه تیتک رفسنجان که شورای اسلامی ودهیاری داوران را در برگزاری این مسابقه یاری کردند وقسمتی از هزینه این مسابقه را تقبل نمودند تقدیر وتشکر بعمل آید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    چقدر تو خنکی بچه

    محسن ميرزابيگي

    پذیرایی با پیاز

    واقع بين

    خانه خشتی خنک هست که این پیام را می گذارد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان