دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خانه خشتی:

مجلس اجازه دخالت در بنیه ی دفاعی کشور را نخواهد داد

  • شناسه خبر: 70495
مجلس اجازه دخالت در بنیه ی دفاعی کشور را نخواهد داد

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث دفاعی کشور از هسته ای جداست، مجلس اجازه نخواهد داد که در توافق هسته ای بحث محدودیت در بنیه دفاعی کشور مطرح شود.

خانه » آخرین اخبار » مجلس اجازه دخالت در بنیه ی دفاعی کشور را نخواهد داد

محمد حسن آصفری در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر امسال اظهار داشت:رهبر فرزانه انقلاب در این سخنان باز هم خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای را مطرح نمودند و همچنین اشاره ی صریحی به حفظ بنیه ی نظامی کشور داشتند.

وی افزود: بحث دفاعی کشور از هسته ای جداست، مجلس اجازه نخواهد داد که در توافق هسته ای بحث محدودیت در بنیه دفاعی کشور مطرح شود.

آصفری تاکید کرد: تولید سلاح و موشک در کشور ما در راستای بازدارندگی است و ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم و حتی آماده همکاری در این زمینه نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه غرب نمی تواند از طریق موضوع هسته ای به مسائل دفاعی ما نزدیک شود بیان داشت: مسئله دفاعی ما ارتباطی با موضوع هسته ای ندارد و غرب نمی تواند با بهانه توافق هسته ای در توان نظامی ما محدودیت ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: بنا به گفته رهبرفرزانه انقلاب، ایران آغازکننده ی جنگی نخواهد بود اما اگر جنگی آغاز شود بازنده طرف مقابل خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان