در گفتگوی حجت الاسلام آقاتهرانی با خانه خشتی مطرح شد:

یعنی باید بگوییم که توافق هسته ای را خدا آزاد کرد؟!/باید احتیاط کرد طرف مقابل دغل و نانجیب است

  • شناسه خبر: 70476
یعنی باید بگوییم که توافق هسته ای را خدا آزاد کرد؟!/باید احتیاط کرد طرف مقابل دغل و نانجیب است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دید که امام امروز کیست، امام دیروز حضرت امام خمینی(ره) بودند و امام امروز حضرت آیت الله خامنه ای(معظم له) هستند، باید ببینیم آقا راضی هستند یا نه؛ ایشان در ابتدا گفتند که به مذاکرات خوشبین نیستم.

خانه » آخرین اخبار » یعنی باید بگوییم که توافق هسته ای را خدا آزاد کرد؟!/باید احتیاط کرد طرف مقابل دغل و نانجیب است

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با “خانه خشتی“،   در واکنش به تعبیری برخی خواص از جمع بندی مذاکرات هسته ای با عنوان فتح خرمشهر اظهار داشت: این یعنی باید بگوییم حضرت امام فرمودند که توافق هسته ای را خدا آزاد کرد؟!

وی افزود: باید دید که امام امروز کیست، امام دیروز حضرت امام خمینی(ره) بودند و امام امروز حضرت آیت الله خامنه ای(معظم له) هستند، باید ببینیم آقا راضی هستند یا نه؛ ایشان در ابتدا گفتند که به مذاکرات خوشبین نیستم.

آقاتهرانی ادامه داد: عده ای تبریک گفتند و زود زود جشن گرفتند، جشن را بعد از پیروزی میگیرند اما هنوز متن این جمع بندی به مجلس نیامده و امضا هم نشده است.

وی تصریح کرد: شاید عده ای مبتلا به خودشیفتگی شده اند و می خواهند در حال خوش باشند اگر بناست همیشه در حال خوش باشید این حرف دیگری است؛ ما از جشن بدمان نمی آید اما کجای دنیا رسم است که قبل از آنکه برنامه ای باشد جشن بگیرند؟

آقا تهرانی خطاب به دولتی ها بیان داشت: اگر شما بتوانید همین شعار برد برد و برداشته شدن تحریم ها را عملی کنید ما انقدر از این دولت و کارهایش حمایت خواهیم کرد تا خسته شوید اما به شرط آنکه از خطوط قرمز پا فراتر نرود و مصالح نظام تامین گردد.

وی ادامه داد: دولت باید احتیاط کند، طرف مقابل دغل و نانجیب است خیلی راحت بهم میزند همانطور که با تمام دنیا اینگونه بوده است؛ در اختیار داشتن کلاهک هسته ای را محکوم می کند ولی خودش آن را دارد و محکوم نیست !

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تداوم رابطه ایران و آمریکا پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات را چگونه پیش بینی می کنید اظهار داشت: آمریکاییها هیچ وقت با ما خوب نبودند و نخواهندبود غیر از اینکه گول بخوریم و فکر کنیم توبه کرده و گربه زاهد شده که این نیست، اینها تنها به دنبال منافع خودشان هستند منافع آمریکا با انقلاب ما سازگاری ندارد آنها کشوری را می خواهند که بتوانند مطیعش کنند فرمانش دهند و همانطور که عراق را گرفتند و شیرهای نفتش را برای صهیونیست ها باز کردند، اما شما انقلاب کردید و اسلام این اجازه را به شما نمی دهد.

وی تصریح کرد: برای نسل های بعد از انقلاب که جنگ و مبارزه را ندیدند این خودش یک تجربه است تا روحیات آمریکاییها را بشناسند .

آقا تهرانی بیان داشت: آنها هیچگاه روحیه ی نشست انسان با یک انسان را نداشتند و همیشه به دنبال رابطه گرگ و میش هستند اگر الان هم حرفی میزنند باید صبر کنیم خواهید دید که اینها زیر قولشان می زنند.

وی افزود: به تعبیر حضرت امام(ره) روحیه استکباری اینگونه است که اگر ۱۰ قدم جلو بیایند تنها یک قدم به عقب بر میگردند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان