کانون بسیج هنرمندان رفسنجان مقام برتر استان را کسب کرد

  • شناسه خبر: 7041
کانون بسیج هنرمندان رفسنجان مقام برتر استان را کسب کرد

“خانه خشتی”:در گردهمایی مسئولین انجمن ها و گروه های هنری و کانون های بسیج هنرمندان استان کرمان که روز پنج شنبه در سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد، کانون بسیج هنرمندان رفسنجان مقام اول استان را کسب کرد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در این مراسم، جانشین سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به […]

خانه » آخرین اخبار » کانون بسیج هنرمندان رفسنجان مقام برتر استان را کسب کرد

“خانه خشتی”:در گردهمایی مسئولین انجمن ها و گروه های هنری و کانون های بسیج هنرمندان استان کرمان که روز پنج شنبه در سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد، کانون بسیج هنرمندان رفسنجان مقام اول استان را کسب کرد.
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در این مراسم، جانشین سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با هنر دینی و تفاوت آن با هنر غیر دینی، افزود: راهبردهای گوناگونی با تکیه بر سخنان رهبر انقلاب پیش بینی شده است که راه و روش اهداف عالیه را به هنرمندان نشان می دهد که معرفی انقلاب و دفاع مقدس، حمایت از هنرمندان متعهد، پیوند دین و هنر، سالم سازی محیط هنر و جوان گرایی از جمله این راهبردهاست.
حسن نژاد در ادامه وظایف اساسی گروه های هنری را برشمرد و گفت: به روز کردن دانش و علم تخصصی در رشته های هنری و برگزاری برنامه های هدفمند و ایجاد فضای هم اندیشی و مباحثه از جمله این وظایف است.
احمدی، مسئول بسیج هنرمندان استان نیز در سخنانی برگزاری این کارگاه آموزشی را برای برقراری ارتباط چهره به چهره با هنرمندان شهرستان ها، بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات در کارگروه های تعیین شده در این گردهمایی، در اولویت برنامه های ما قرار دارد.
در ادامه از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان رفسنجان، انار و شهربابک که به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده بودند، تقدیر شد.

برچسب ها:
کانون بسیج هنرمندان رفسنجان مقام برتر استان را کسب کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان