امام جمعه رفسنجان خطاب به کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات دارند:

خط قرمزها را رعایت کنید، فکر نکنید به هر قیمتی کرسی مجلس را بدست گیرید

  • شناسه خبر: 70391
خط قرمزها را رعایت کنید، فکر نکنید به هر قیمتی کرسی مجلس را بدست گیرید

امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند بایستی اصول ، خط قرمزها و بایدها و نبایدها را رعایت کنند فکر نکنند که کرسی مجلس را به هر قیمتی بدست اورند مگر این کرسی چقدر ارزش دارد؟ این کرسی امانت مردم در دست نماینده است.

خانه » آخرین اخبار » خط قرمزها را رعایت کنید، فکر نکنید به هر قیمتی کرسی مجلس را بدست گیرید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر در رفسنجان، با تبریک این روز باشکوه، به شعار ” همدلی و همزبانی دولت و ملت” اشاره کرد و اظهار داشت: این شعار به خوبی در شهرستان ما محقق گردیده است و آثار آن را شاهد هستیم، مسئولان امر درصدد هستند که رشد همه جانبه ای در شهرستان ایجاد شود .

وی افزود: مردم کمک کنند تا سرمایه گذاری مطمئن و بیشتر در شهرستان صورت پذیرد وبه همه سرمایه گذاران این اطمینان را می دهیم که با تمام وجود از آنان حمایت کنیم، هر سرمایه گذار می تواند به ارتقای شهرستان کمک کند.

رمضانی پور مصلی بزرگ امام خامنه ای (معظم له) رفسنجان را یک کار عظیم فرهنگی مذهبی برای شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: برای ادامه ساخت این مصلی کمک مردم را می طلبیم و اگر کسی بنا دارد کمک کند اعلام نماید ولواینکه بصورت اقساطی باشد تا برنامه ریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کسی نباید کار خلاف شرع و قانون انجام دهد گفت: این مصلی از ابتدا در یک زمین پاک بنا شده است و اگر شبهاتی در خلال آن بوجود آمد با نشست هایی با مسئولین و مالکین مربوطه در این زمینه برطرف گردید.

نماز عید سعید فطر رفسنجان (۹)

امام جمعه رفسنجان در خطبه دوم نماز عید سعید فطر بیان داشت: اگر بخواهید فرزندانتان را بیمه کنید و از آسیبها و انحرافات و دام های شیطانی حفظ کنید باید حب علی(ع) و اولاد او را در دل و وجودش ایجاد و بیشتر نمایید.

وی افزود: پناه بردن به قرآن و اهل بیت پیامبر(ص) می تواند فرزندانتان را نجات دهد.

رمضانی پور جمع بندی مذاکرات هسته ای اایران و ۱+۵ را نتیجه درایت و هوشمندی تیم مذاکره کننده کشورمان دانست و تبیان داشت: حال می فهمیم اگر رهبر فرزانه انقلاب می فرمودند که تیم مذاکره کننده افرادی امینی هستند ایشان نسبت به آنها ایمان داشتند و تیم مذاکره کننده کشورمان نیز بر حسب این اعتماد عمل کردند.

وی همچنین به انتخابات پیش روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: امروز کشور در برابر قدرت های جهانی قرار دارد، در صورت حضور کمرنگ ویا عملکرد ضعیف در انتخابات دشمن شاد شده ایم.

رمضانی پور افزود: این دو انتخابات هر دو مهم اساسی و سرنوشت ساز هستند و زمینه برای حضور حداکثری مردم باید فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند بایستی اصول ، خط قرمزها و بایدها و نبایدها را رعایت کنند فکر نکنند که کرسی مجلس را به هر قیمتی بدست اورند مگر این کرسی چقدر ارزش دارد؟ این کرسی امانت مردم در دست نماینده است.

این مسئول تصریح کرد: آنچه در انتخابات مهم است حضور حداکثری مردم است که امیدواریم در اسفندماه رقم بخورد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • غزل

    آقای امام جمعه این چه برنامه ایست که شما چند سال پیاده میکنید همه شهرها و استانها نماز را ساعت هشت میخوانند و شما ۶/۵ خیلی ها به نماز نرسیدن و شاکی هستن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان