اجرای طرح ردیابی فراورده های خام دامی در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 70286
اجرای طرح ردیابی فراورده های خام دامی در شهرستان رفسنجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان گفت: هر واحد پرورش طیور گوشتی با نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان دارای مسئول فنی بهداشتی است که به منظور نظارت به مصرف دارو،بیماریهای طیور و …. می باشد.

خانه » آخرین اخبار » اجرای طرح ردیابی فراورده های خام دامی در شهرستان رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روبط عمومی شبکه دامپزشکی رفسنجان، محمود مقامی رئیس این شبکه اظهار داشت: کلیه طیور گوشتی که از واحدهای پرورش مرغ گوشتی به کشتارگاه حمل می شوند بایستی دارای گواهی بهداشتی حمل از شبکه دامپزشکی شهرستان باشند که این گواهی در سیستم یکپارچه قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور درج می شود.

وی افزود: بر روی بسته های مرغ گوشتی کد رهگیری در کشتارگاه طیور درج می گردد که مصرف کنندگان می توانند با ارسال کد رهگیری قید شده بر روی بسته ها از طریق پیامک ۳۰۰۰۸۹۰۳ به سامانه قرنطینه یکپارچه سازمان دامپزشکی  ، نام راننده ، نام فارم پرورش دهنده، نام صاحب فارم و تاریخ کشتار از نظارت شبکه دامپزشکی و سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان در راستای اجرای طرح ردیابی فرآورده های خام دامی تصریح کرد: نمونه های به صورت متوالی از طیور کشتار شده برای حصول اطمینان از پرهیز دارویی و آنتی بیوتیک در روزهای پایانی دوره پرورش به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان ارسال می گردد و در صورت مثبت بودن با واحد پرورش و همچنین مسئول فنی واحد مربوطه برخورد قانونی می گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان