عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه خشتی:

هرگونه عهدشکنی کنگره آمریکا با حرکت متقابل مجلس شورای اسلامی روبرو می شود

  • شناسه خبر: 70283
هرگونه عهدشکنی کنگره آمریکا با حرکت متقابل مجلس شورای اسلامی روبرو می شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کنگره آمریکا حسن نیت داشته باشد ما نیز حسن نیت خود را نشان خواهیم داد اما اگر سوء نیت داشته باشند قطعا مجلس پاسخ متقابل خواهد داد.

خانه » آخرین اخبار » هرگونه عهدشکنی کنگره آمریکا با حرکت متقابل مجلس شورای اسلامی روبرو می شود

سید محمد حسین میرمحمدی در گفت و گو با “خانه خشتی“، اظهار داشت: کنگره امریکا در رابطه با متن جمع آوری شده در مذارکات هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ هر رفتار عهدشکنانه ای را انجام دهد با واکنش متقابل مجلس شورای اسلامی روبرو می شود، هم کنگره و هم مجلس شورای اسلامی هر دو باید نظر خود را اعلام نمایند.

وی با اشاره به اینکه هنوز توافق نهایی نشده است و یک متن پیش نویس ارئه شده خاطر نشان کرد: باید روال قانونی برای رسیدن به توافق نهایی طی شود.

میرمحمدی تصریح کرد: اگر کنگره آمریکا حسن نیت داشته باشد ما نیز حسن نیت خود را نشان خواهیم داد اما اگر سوء نیت داشته باشند قطعا مجلس پاسخ متقابل خواهد داد.

وی افزود: متن توافق باید کارشناسی شود و به مجلس بیاید وزیر امور خارجه نیز بایستی به مجلس گزارش ارائه نماید و بر اساس اینها مجلس نظر خود را اعلام نماید.

میرمحمدی در مجموع جمع بندی مذاکرات هسته ای را یک حرکت رو به جلو دانست و افزود: گفتگو و مذاکره اساسا نشان دهنده حسن نیت کشورهایی است که اماده تعامل در مورود موضوعاتی هستند که به نفع ملت طرفین است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان