پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

محمدآبادی بهترین گزینه برای ارشاد رفسنجان بود/ منتظر نوروز فرهنگی و هنری باشید

وفایی قائم مقام مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص انتخاب ریاست اداره ارشاد راور به عنوان رییس اداره ارشاد رفسنجان، گفت: بنای ما بر این است که از مجموعه نیروهای داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده کنیم؛ به همین منظور سعی کردیم فردی را انتخاب کنیم که هم تجربه کاری ریاست را داشته و هم به مسائل فرهنگ و هنر آشنا باشد.

وفایی با بیان اینکه سرپرست جدید اداره ارشاد رفسنجان تعامل خوبی با جامعه فرهنگ و هنر دارد، اظهار کرد: ایمان محمدآبادی بهترین گزینه برای اداره ارشاد در این موقعیت بود و قطعاً شهرستان راور ضرر خواهد کرد.

وی از رایزنی به منظور انتخاب ریاست اداره ارشاد راور خبر داد و افزود: در حال حاضر هنرمندان و جامعه فرهنگ شهرستان راور از ما مطالبه دارند، هر چند با امدن محمدآبادی هم مخالف بودند.

قائم مقام مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان با اشاره به اهمیت شهرستان رفسنجان از لحاظ فرهنگ و جمعیت، گفت: از آنجایی که ایمان محمدآبادی شناخت کافی از مجموعه ارشاد و حوزه های فرهنگی و هنری دارد و جامعه فرهنگی و هنری استان را به خوبی می شناسد، قطعاً با حضور ایشان، نوروز فرهنگی و هنری و فصل نویی از فعالیت های فرهنگی را در رفسنجان مشاهده خواهیم کرد.

خروج از نسخه موبایل