گزارش/

کلید ارشاد رفسنجان به محمدآبادی سپرده شد/ استقبال کم هنرمندان از آیین تودیع و معارفه

  • شناسه خبر: 70149
کلید ارشاد رفسنجان به محمدآبادی سپرده شد/ استقبال کم هنرمندان از آیین تودیع و معارفه

جمع کثیری از هنرمندان در مراسم حضور نداشتند، جای خیلی ها که ۲۸۶ روز پیش با اشتیاق در آیین معارفه تقوی آمده بودند، خالی بود.

خانه » آخرین اخبار » کلید ارشاد رفسنجان به محمدآبادی سپرده شد/ استقبال کم هنرمندان از آیین تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، عصر امروز آیین تودیع و معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری با حضور وفایی قائم مقام مدیر کل ارشاد استان کرمان و هیئت همراه، امام جمعه، فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رییس اداره آموزش و پرورش، جانشین فرمانده سپاه و روسای مجامع فرهنگی و هنری و جمعی از هنرمندان رفسنجان برگزار شد.

جلسه با تأخیر کوتاهی آغاز شد و جمعیت کمی برای مراسم در محل حاضر شده بودند، رییس جدید هم در کنار رییس سابق نشست و کم کم به جمعیت سالن اضافه شد، اما این جمعیت همه هنرمندان رفسنجان نبودند، جمع کثیری از هنرمندان در مراسم حضور نداشتند، جای خیلی ها که ۲۸۶ روز پیش با اشتیاق در آیین معارفه تقوی آمده بودند، خالی بود.

 امام جمعه شهرستان پس از سخنرانی ۲۰ دقیقه ای خود سالن را ترک کرد و به دنبال وی استایی جانشین فرمانده سپاه رفسنجان نیز رفت.

فرماندار رفسنجان و قائم مقام مدیر کل ارشاد استان نیز دقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند.

فرهنگ و ارشاد رفسنجان-خانه خشتی (۷)

تقوی که استعفای خود را یک ماه پیش تقدیم مدیر کل کرده بود، سخنانش را با درود بر شهدا و امام شهدا آغاز کرد و به روایت چگونگی حضورش در تصدی گری ارشاد رفسنجان پرداخت؛ اشاره ای هم به مشکلات این اداره از زبان مدیر کل از قبیل نبود بودجه و نیرو و کاهش دستمزد و غیره داشت.

مرد روزهای سخت که از دوران راهنمایی با سختی کار بنایی آشنا شده بود، گریزی به حکمت ۱۷۶ نهج البلاغه زد و از حمایت مالی مجتمع مس سرچشمه در اجرای فعالیت های ارشاد تشکر کرد و از اینکه نتوانسته بود در دوران مدیریتش برای ثبات کاری نیروهای ارشاد اقدامی انجام دهد، ابراز ناراحتی کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت نیروهای کاربلد فرهنگی ارشاد رفسنجان شد.

حسین تقوی همه را حلال کرد و از اینکه در ۲۸۶ روز مسئولیتش دوستان بسیاری یافته بود، احساس شادمانی کرد و فلاح و وفایی را فراموش نشدنی دانست.

فرهنگ و ارشاد رفسنجان-خانه خشتی (۱۰)

ایمان محمدآبادی نیز سخنانش را با شعر آغاز کرد هنرمندانه سلامش را به مردم رفسنجان ابلاغ کرد و با آینده نگری حساب شده از روزی سخن به میان آورد که در این جایگاه می ایستد و گزارش عملکرد ارائه می دهد و خداحافظی می کند.

اینقدر از سختی ارشاد رفسنجان برایش گفتند که سنگینی بار این مسئولیت را بر دوشش احساس کرد و زبان به اعتراف گشود که این جایگاه حساس است و باید فصلی شایسته مردم رفسنجان را رقم بزند.

محمدآبادی گفت: اداره ارشاد پشتوانه هنرمندان است و اهالی و اصحاب فرهنگ و هنر شهر باید اتاق فکر و اتاق فرمان شهرستان باشند و محدود به چارچوب اداره ارشاد و انجمن ها نباشند.

محمدآبادی رئیس فرهنگ و ارشاد رفسنجان-خانه خشتی.

برچسب ها:
ارشاد رفسنجان تقوی خانه خشتی رفسنجان فرهنگ و هنر محمدآبادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کاربر

    نویسنده این خبر مطمئنا خبرنگاران خانه خشتی نیستند تابلوها

    مرتضی

    یک تار موی سپید تقوی به همه ی ژلهای سر ایشان می ارزد

    باقری

    این انتخاب رو به دوستانی که به دنبال سپردن ارشاد به دوستان نالایق خود بودند تبریک می گویم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان