پاسخ داود احمدی نژاد به محمود احمدی نژاد/عناصر بی هویت را از خود دور کنید.

  • شناسه خبر: 7012
پاسخ داود احمدی نژاد به محمود احمدی نژاد/عناصر بی هویت را از خود دور کنید.

خانه خشتی: ‘داوود احمدی نژاد’ برادر محمود احمدی نژاد به مقاله رئیس جمهور که در این مقاله خودش را در جایگاه علی ابن ابی طالب و برادرش را عقیل خوانده بود، پاسخ داد. به گزارش خانه خشتی به نقل از جام نیوز، سایت همبستگی نیوز (hambasteginews) سه شنبه ۲۳ خرداد (Jun 12) در خبری آورده […]

خانه » آخرین اخبار » پاسخ داود احمدی نژاد به محمود احمدی نژاد/عناصر بی هویت را از خود دور کنید.

خانه خشتی: ‘داوود احمدی نژاد’ برادر محمود احمدی نژاد به مقاله رئیس جمهور که در این مقاله خودش را در جایگاه علی ابن ابی طالب و برادرش را عقیل خوانده بود، پاسخ داد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از جام نیوز، سایت همبستگی نیوز (hambasteginews) سه شنبه ۲۳ خرداد (Jun 12) در خبری آورده است: «داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد در پاسخ به مقاله رئیس جمهور ( ا حمدی نژاد ) که در این مقاله خودش را در جایگاه علی ابن ابی طالب و برادرش را عقیل خوانده بود گفت :خط ما همیشه خط ولایت بوده است، اعتراض من به رئیس جمهور هم برای همین بود، کجای این اعتراض سبب شد من در جایگاه “عقیل” قرارگیرم، نمی‌دانم، من هنوز هم به وجود این عناصر در کنار رئیس جمهور اعتراض دارم و بازهم خواهم داشت.»
این سایت در ادامه آورده است: «داوود احمدی نژاد نسبت به اظهارات محمود احمدی نژاد در مقاله «امام علی و عدالت» واکنش نشان داد و گفت: از رئیس جمهور خواستم عناصر بی‌هویت را از خود دور کند.داوود احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات رئیس جمهور گفت: من تا به‌حال هیچ‌گاه خواسته مالی از رئیس جمهور نداشتم.
برادر رئیس جمهور عنوان کرد: تنها خواسته من از وی این بوده است که تعدادی از این عناصر بی‌هویت را از کنار خود دور کند، آیا این خواسته طوری است که من در جایگاه “عقیل” قرار گیرم؟»
گفتنی است؛ محمود احمدی نژاد اخیرا” در مقاله‌ای با عنوان “امام علی و عدالت” با یادآوری مشی برخی افراد که اجرای عدالت را تا حدی که برای دیگران اجرا شود می‌پسندند و به محض این‌که نوبت خودشان رسید، فریاد مخالفت سر داده و در مقابل اجرای عدالت می‌ایستند، از آن به عنوان مساله‌ای یاد کرد که اجرای عدالت را به سنگین‌ترین عقبه تحقق جامعه آرمانی تبدیل می‌کند.
محمود احمدی نژاد در بخشی از این مقاله گفته بود: در اجرای عدالت انسان به ناگاه چشم باز کرده و خود را در مقابل برادرش می‌بیند. همان‌طور که امام علی در مقابل برادرش ” عقیل ” قرار گرفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان