سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت و گو با خانه خشتی:

شاخص تایید توافق رهبری است/آمریکا با توافق می خواهد در صحنه ی سیاسی باقی بماند

  • شناسه خبر: 70088
شاخص تایید توافق رهبری است/آمریکا با توافق می خواهد در صحنه ی سیاسی باقی بماند

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: آمریکایی ها هم در سیاست داخلی و هم خارجی دو پهلو و دو چهره عمل می کنند، اینها هدف و انگیزه شان از به نتیجه رساندن توافق این است که بتوانند در صحنه سیاسی باقی بمانند و محبوبیت اجتماعی را برای حضور خودشان داشته باشند.

خانه » آخرین اخبار » شاخص تایید توافق رهبری است/آمریکا با توافق می خواهد در صحنه ی سیاسی باقی بماند

دخیل عباس زارع زاده در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: توافق فعلا بصورت بیانیه است که همه مسائل در آن جمع بندی شده و ما منتظرهستیم که این بیانیه برای مطالعه به مجلس بیاید و بررسی می شود که آیا خط قرمزهای مدنظر رعایت شده است یا خیر؟

وی افزود: شاخص تایید این توافق از سوی مجلس رهبر فرزانه انقلاب است اگر ایشان تایید نمایند قطعا مجلس هم تایید می کند و مورد تایید ملت نیز هست.

زارع زاده خاطر نشان کرد: بر اساس نشانه هایی که تاکنون پدیدار شده است تقریبا تیم هسته ای کشورمان توانسته از حقوق ایران دفاع کنند و خیلی از مسائلی که مدنظر ما بوده در این توافق لحاظ شده است.

وی در پاسخ به این سوال که تناقضات فاحش سخنان رئیس جمهور کشورمان و رئیس جمهور آمریکا را چگونه تحلیل می کنید اظهار داشت: آمریکایی ها همیشه حالت غرور و تکبر دارند و احساسشان این است که برنده اند و توانسته اند خواسته هایشان را به جمهوری اسلامی اعمال کنند.

وی افزود: آمریکایی ها چون بیشتر بعد سیاسی قضیه را نگاه می کنند و دنبال این هستند که اذهان عمومی جامعه خودشان را به نفع حرکتی که انجام داده اند سوق دهند و آن امتیازات سیاسی را برای خودشان لحاظ کنند به همین خاطر نمیشود بطور کامل به حرفهای آنان اعتماد کرد و مطمئن بود که آنچه را که می گویند صحیح است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان داشت: آمریکایی ها هم در سیاست داخلی و هم خارجی دو پهلو و دو چهره عمل می کنند، اینها هدف و انگیزه شان از به نتیجه رساندن توافق این است که بتوانند در صحنه سیاسی باقی بمانند و محبوبیت اجتماعی را برای حضور خودشان داشته باشند.

وی ادامه داد: بحث هایی که از سوی رئیس جمهور کشورمان مطرح می شود بیشتر قابل اعتماد است و میشود بر آنها تکیه کرد.

در جمهوری اسلامی دموکراتیک به معنای واقعی حاکم است و مسئولین قطعا مجبورند واقعیت ها را منعکس کنند.

زارع زاده خاطر نشان کرد: همه مسائل مطرح شده پیرامون این بیانیه زمانیکه به مراکز کشورها ارسال شود بصورت شفاف مشخص خواهد شد و قطعا در اختیار مجلس قرار میگیرد، قراربر این است که مجلس نظر دهد.

وی افزود: رئیس جمهورکشورمان آنچه را می گوید مبتنی بر مسائل حقیقی است و ما می توانیم اعتماد کنیم.

زارع زاده تصریح کرد: توافق باید سیر قانونی خود را طی کند و ابتدا باید در اختیار شورای امنیت ملی قرار گیرد و سپس در صحن مجلس مورد ارزیابی قرار گیرد و نمایندگان نظر دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان