امام جمعه رفسنجان:

خواست ملت یک توافق خوب همراه با عزت و سربلندی است

  • شناسه خبر: 70072
خواست ملت یک توافق خوب همراه با عزت و سربلندی است

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبری فرزانه تمام قد از تیم مذاکره کننده حمایت کردند اکثر قریب به اتفاق مردم و مسئولین و دلسوزان نیز حمایت خود را بیان کردند، خواست ملت یک توافق خوب همراه با عزت و سربلندی است که امیدواریم رقم بخورد.

خانه » آخرین اخبار » خواست ملت یک توافق خوب همراه با عزت و سربلندی است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس شهرستان رفسنجان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب بارها فرمودند که باید جهاد اقتصادی کنیم، اقتصاد مقاومتی جز با جهاد اقتصادی میسر نمی شود.

وی افزود: اگر در طول دوران دفاع مقدس پیروزی داشتیم برای این بود که مجاهدت به تمام معنا و همراه با فداکاری و ایثار بود، امروز باید در مقابل زیاده خواهی دشمنان بایستیم.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: رهبری فرزانه تمام قد از تیم مذاکره کننده حمایت کردند اکثر قریب به اتفاق مردم و مسئولین و دلسوزان نیز حمایت خود را بیان کردند، خواست ملت یک توافق خوب همراه با عزت و سربلندی است که امیدواریم رقم بخورد.

وی تصریح کرد: همه تلاش ها و رضایت ولی امر مسلمین بر این معناست که مردم از یک تنگنا خارج شوند و گشایش بهتری در جامعه ایجاد شود.

امام جمعه رفسنجان تلاش برای رفع تنگناهای اقتصادی مردم را از صدر اسلام دانست و گفت: در سه سال شبه ابوطالب وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) تلاش زیادی نمودند تا از محاصره خارج شوند و همچنین امام علی(ع) نیز در حکومت نزدیک به ۵ ساله خود با مدیریت ارزشمندشان برای ایجاد گشایش در زندگی مردم اقدام به جا میکردند.

وی خاطر نشان کرد: نباید ناراحت باشیم که تیم مذاکره کننده کاری را در خلاف جهت مصلحت نظام و رهبری انجام می دهند.

رمضانی پور با ابراز خوشحالی از گردهمایی رزمنگان دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دوران ارزشمند ایثارگری یک فرهنگ بزرگ را به خصوص در بین جوانان ایجاد کرد و رزمندگان امروز باید کمکی باشید برای نظام و دولت، امروز جنگ تمام عیار ما با دشمنان اسلام جنگ اقتصادی است.

وی تصریح کرد: دشمن خیال میکرد هر فشاری را بخواهد وارد کند سربازان عرصه دیپلماسی ما می پذیرند، دنیا خیال نکند که ما عرصه را خالی کردیم چه به پیروزی برسیم و چه شکست در دو صورت ما موفقیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان