یادداشت/حیدر معصومی

حاج قاسم سلیمانی مختار زمان ماست

  • شناسه خبر: 70055
حاج قاسم سلیمانی مختار زمان ماست

وقتی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق می گوید اگر سردار سلیمانی نبود اکنون تمام عراق در دست داعشی ها بود و اگر بشار اسد می گوید اگر سردار سلیمانی کاندیدای ریاست جمهوری سوریه شود رایش از من هم بیشتر است اینها عین واقعیت است و تعارف ندارد.

خانه » آخرین اخبار » حاج قاسم سلیمانی مختار زمان ماست

به گزارش “خانه خشتی“، ما کرمانیها و خطه دیار کریمان اگر چه زنان و مردان بی بدیلی در گذشته و حال به جامعه نخبگان کشور و جهان معرفی کرده ایم ولی گویی این گل ما هرچه خوبی در دنیاست به راستی که یکجا در وجود مبارکش جمع شده است.

گل ما چون قرص خورشید می درخشد و تلالوی وجودش چنان است که رییس جمهور ابرقدرت جهان در جایی گفته بود من اگر ژنرالی چون سلیمانی داشتم جهان را فتح می کردم .حاج قاسمی که برای دشمن ما اینهمه اهمیت دارد حیف دیدم که در این کار و زار که شیاطین دنیا با همدستی چند کشور عرب که کاش نام مسلمان بر خود نمی نهادند و همینطور ترکیه ای که اگر دمش را رها کنی دستش و اگر دستش را رها کنی دمش در دست اسرائیل غاصب است نامی از ابر مرد زمانمان که رهبر عزیزمان او را شهید زنده خطاب می کنند ذکری به میان نیاورم.

وقتی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق می گوید اگر سردار سلیمانی نبود اکنون تمام عراق در دست داعشی ها بود و اگر بشار اسد می گوید اگر سردار سلیمانی کاندیدای ریاست جمهوری سوریه شود رایش از من هم بیشتر است اینها عین واقعیت است و تعارف ندارد.

وقتی بعد از ۳۳ روز جنگ غزه پوزه اسرائیل به خاک مالیده شد پیروزی غزه را به او نسبت دادند . آری حاج قاسم از یکسو برای ما فخر و مباهات است و از سویی دیگر قدری دلگیرمان می کند که همه جا ورد زبانهاست. اگر چه حاج قاسم جز خدا از هیچ قدرتی نمی هراسد ولی ای کاش از طریق همین سایت می توانستیم کمپینی راه بیندازیم و با این شعار که که ما هر کداممان حاج قاسمیم که اگر بتوانیم اینگونه باشیم که افتخار ماست لا اقل ما کرمانیها به حاج قاسم ثابت کنیم و بداند که دوستش داریم و دعایش می کنیم و به این دوستی با او مفتخریم .

سال گذشته در میان افرادی که کاندیدای چهره سال شده بودند با اختلافی فاحش مرد سال ایران لقب گرفت ولی بیایید دست در دست هم دهیم و طرحی نو دراندازیم تا همانهایی که حاج قاسم خار چشمشان است بدانند و بشناسند وقتی می گوییم حاج قاسم مختار زمان ماست بدانند که مختار با دشمنان و قاتلان حسین ابن (ع )چه کرد و دشمن بداند که رو در رویش چه شخصیتی قرار گرفته .

حاج قاسم ما تجربیات جنگ ۸ ساله تحمیلی و دفاع مقدس را که همواره رو در روی دشمن بود را با خود دارد .دنیا بداند نقشه ای که حاج قاسم برای دشمن می کشد مو لای درزش نمی رود و همه دشمنان ایران و اسلام باید بدانند که نام حاج قاسم ماست که لرزه بر اندام آنها می اندازد. به روایت از حاج قاسم عزیز که عمل می کند و حرفی نمی زند به داعشی ها بعد از یک شکست تلخ پیام داده بود حال که اینگونه به خاک و خون کشیده شده اید زمانی است که لباس رزم بر تن ندارم و بترسید از زمانی که لباس رزمم را بپوشم و همین حرف بس بود تا داعش حمله به کربلا ، نجف و شهرهای مذهبی عراق را از سر بیرون کند و می دانستند اگر گلوله ای به سمت این بقاء متبرکه شلیک کنند سزایشان با کرام الکاتبین است . شک نکنید که به لطف حضور و فکر فوق العاده حاج قاسم نه تنها بساط داعش که حتی بساط اسرائیل غاصب نیز با رشادتهای او و همرزمانش به لطف خدای منان برچیده خواهد شد.

لذا بر ما کرمانیهاست که بر چنین دلاور مردی مفتخر باشیم و کاری کنیم که کمپین حاج قاسم نه تنها در ایران که خارج از مرزهای ایران را هم در خواهد نوردید و هر ایرانی و هر مسلمانی که غیرت مسلمانی دارد خود را در جبهه حاج قاسم ثبت نام کند.

یادداشت از : حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حیدری

    این ازافتخارات کشور اسلامی ما ایران است که دلیرمردانی بزرگ وشجاعی چون سردار سلیمانی عزیزی دارد . انشاء الله خداوند عزیز اوراازگزندشیاطین محفوظ نگاه دارد . ما ایرانیان که به خود می بالیم اینهاهمه نشانه قدرت اسلام و دین ماست . درود بر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز

    حيدر معصومي ريسه

    با سپاس فراوان از سروران معزز بزرگ سایت شهرمان خانه خشتی خدا میداند وقتی انسان اقتدار تیم هسته ای را در برابر ۶ کشور ابرقدرت دنیا می بیند اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود این است که چه کسانی این عزت و افتخار را نصیب ما کردند یاران شهیدشان که بر سفره نعم الهی مهمانند و تاج سر فرشتگان مقرب الهی و از ما برای آنان کاری میسر نیست چون آنان راهی را رفته اند که جز خدا را ندیدند و جز به اجر خداوندی به چیزی نمی اندیشند ولی انصاف نیست که یاران آنها که در دنیا زبانزد خاص و عامند و از دلیر مردی و شجاعت چیزی از یاران امام علی (ع)کم ندارند آیا توقع یک محبت خشک و خالی را هم از ما ندارند !افسوس که ما تا داشته هایمان در کنارمان هستند در فکر معرفی به دنیا؛ابرازمحبت؛ابراز همیاری و ابراز دوست داشتن را از آنها دریغ می کنیم اگر چه آنها به این چیزها نیاز ندارند و کارشان للهی است و به حکم ادب و نوع دوستی و به رسم اینکه این سرو قامتان مایه افتخار مایند لااقل با گذاشتن یک کامنت در یک سایت ابراز عشق و دوستی خود را برای آنان رساندن ما را به رنجی نمی اندازد که اگر ما لایق باشیم که بگوییم حاج قاسم عزیز دوستت داریم .پس بزرگوارانی که خواننده این مطلبید حتما مراتب عشق و ارادت خود را ابراز کنید که لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق - التماس دعا و به امیدی سلامتی فخر ایران زمین حاج قاسم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان