مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

تلاش برای ورود ورزش به سبد خانواده ها/ورزش همگانی کم هزینه ترین ورزش هاست

  • شناسه خبر: 69997
تلاش برای ورود ورزش به سبد خانواده ها/ورزش همگانی کم هزینه ترین ورزش هاست

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سیاست ها در این زمینه باید به سمتی رود که ورزش در سبد خانواده ها قرار گیرد، بچه ها می توانند با ورزش اخت شوند و این مهم در زندگی آنها به عنوان یک اصل ماندگار شود.

خانه » آخرین اخبار » تلاش برای ورود ورزش به سبد خانواده ها/ورزش همگانی کم هزینه ترین ورزش هاست

محمود محمودی نیا در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، پیرامون اختصاص بند ۴۴ از برنامه ششم توسعه به توسعه تربیت بدنی و ورزش همگانی اظهار داشت: ورزش همگانی یعنی ورزش برای همه، سیاست ها در این زمینه باید به سمتی رود که ورزش در سبد خانواده ها قرار گیرد ، بعضی وقتها ورزش هایی را که برای سنین پایین برنامه ریزی می کنیم می تواند رویکرد همگانی داشته باشد.

وی افزود: بچه ها می توانند با ورزش اخت شوند و این مهم در زندگی آنها به عنوان یک اصل ماندگار شود.

محمودی نیا خاطر نشان کرد: باید بینش و نگرش آحاد جامعه را تغییر دهیم و حرکت های ورزش همگانی بصورت خود جوش و بین گروه های مختلف و خانواده ها شکل بگیرد.

وی ادامه داد: باید همه این احساس را داشته باشند که اگر می خواهند جامعه ارتقا پیدا کند نیاز به فرهنگ تحرک و فعالیت بدنی دارد و ورزش می تواند نقش کلیدی در سلامت و سرزندگی جامعه و آرامش افراد جامعه داشته باشد ، ورزش همگانی بدون هیچ تنش و فشاری می تواند این موضوع را محقق کند.

مدیر کل ورزش استان با اشاره به آغاز اجرای بخش عملیاتی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان تصریح کرد: در اولین مرحله از اجرا اطلاع رسانی است، رسانه های دیداری و شنیداری می توانند کمک کنند تا بینش مردم تغییر کند که به ورزش احتیاج دارند، ورزش همگانی کم هزینه ترین ورزش هاست.

وی افزود:مرحله بعد ورود به حوزه های مختلف است و برای تحقق آن سعی شده تا از محلات، فرهنگسراها، مساجد که یک پایگاه محلی هستند و اکثر مردم با آن سروکاردارند و ورزش صبحگاهی در مدارس استفاده شود.

محمودی نیا خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا از همه ظرفیت ها استفاده شود و به دستور رهبر فرزانه انقلاب در خصوص توسعه ورزش همگانی توجه ویژه داشته باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کاربر

    عجب از آقای محمودی نیست عجب از خانه خشتی که سخنی از ایشان گذاشتن

    مسی

    کاری که نباید می شد اقای محمودی شد مس رفسنجان را منحل کردید.

    سليمان

    خیلی ممنون از اینکه به فکر ورزش استان هستید اما کمی هم به فضاهای ورزشی استان مخصوصا شهر زادگاهتان رسیدگی کنید

    احمد

    به به چه عجب آقای محمودی نیا ... اگه ممکنه از ایشون بپرسین بعنوان یه رفسنجانی که مدیرکل شدند غیر از عضویت در هیات مدیره مس کرمان و کشوندن وینگو به کرمان چه قدمهایی برای ورزش رفسنجان برداشتن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان