فرماندار رفسنجان:

امروز جریان اسرائیلی اسلامی تبدیل به جریان اسلامی اسلامی شده است

  • شناسه خبر: 69704
امروز جریان اسرائیلی اسلامی تبدیل به جریان اسلامی اسلامی شده است

فرماندار رفسنجان گفت : امروز جریان اسرائیلی اسلامی برای مقابله با ملت های مظلوم و جریان مسلمان کشی تبدیل به جریان اسلامی اسلامی تبدیل شده است، عربستان دایه دار ام القرای جهان اسلام مردم مظلوم یمن را مورد تهاجم وحشیانه قرار داده است.

خانه » آخرین اخبار » امروز جریان اسرائیلی اسلامی تبدیل به جریان اسلامی اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار شهرستان رفسنجان در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با گرامیداشت این روز  و تشکر از مردم روزه دار شهرستان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی این روز اظهار داشت: امروز روز فریاد وحدت امت اسلامی بر علیه جامعیت مدرن، جریان کودک کشی و زن کشی در غزه، لبنان و یمن است، امسال ما از همه ستمدیدگان جهان از غزه تا یمن حمایت می کنیم.

وی افزود: امروز مردم مسلمان و روزه دار با تدبیر و ابتکار امام(ره) در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان، وحدت خود را اعلام داشتند، امام(ره) اوضاع امروز را پیش بینی می کردند.

ملانوری خاطر نشان کرد: هدف اسرائیل غصب یک منطقه نیست بلکه هدف تفرقه در میان امت های اسلامی و ایجاد غفلت و جهالت در بین جوامع اسلامی است.IMG_6724

وی جنایات وارده بر ملت های فلسطین، افغانستان، لبنان و یمن را نتیجه ی غفلت و عدم همراهی و اتحاد دانست و تصریح کرد: به فرموده ی رهبر فرزانه انقلاب کشتار مردم مظلوم یمن باید ملت ها را به خود بیاورد که دست از اختلاف بردارند، واقعیت امروز حمایت بی واهمه ی مستکبران از هر نجاستی که در خدمت منافعشان باشد، است.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: امروز جریان اسرائیلی اسلامی برای مقابله با ملت های مظلوم و جریان مسلمان کشی تبدیل به جریان اسلامی اسلامی شده است، عربستان دایه دار ام القرای جهان اسلام مردم مظلوم یمن را مورد تهاجم وحشیانه قرار داده است.

وی افزود: داعش با پرچم لااله الا الله سر از مسلمانان جدا می کند، صهیونیسم امروز اسلام هراسی به راه انداخته است، تکفیری ها و داعش زاییده ی تفکرات انهاست، این را امام(ره) پیش بینی میکردند.

ملانوری تصریح کرد: اسرائیل باید بداند مسلمانان با چشمان باز و با بصیرت، اتحاد، همدلی و با تبعیت از فرامین رهبری جلوی هرگونه تجاوزگری می ایستند.

وی با اشاره به کشته شدن صدها و دهها هزار کودک و زن بی پناه و غیر مصلح در یمن بیان داشت: امروز امراض خطرناکی جان میلیونها کودک در یمن را تهدید می کند، ۳ و نیم میلیون نفر اواره در عراق نتیجه مداخلات این زورگویان بوده است.

ملانوری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر هشیاری مردم و همدلی و همزبانی دولت و ملت خاطر نشان کرد: آن چیزی که کشور را محکم نگه می دارد همین همدلی گروه های مختلف مردمی با نظام است، دشمن از جنگ های نظامی مایوس شده است چون می داند چیزی جز شکست برایشان ندارد.

فرماندار رفسنجان در ادامه به چندین آسیب اجتماعی اشاره کرد که جامعه را تهدید می کنند و ادامه داد: بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان برنامه های نابود کننده بنیان خانواده پخش می کند، دشمنی که نتوانسته از مرز ما وارد شود امروز از این راه وارد خانه های ما شده است.فرماندار شهرستان رفسنجان (۲)

وی به خطرات مواد مخدر، سیگار و قلیان اشاره کرد و گفت: تنباکوهایی که امروز برای قلیان به فروش می رسد حاوی مواد معطری است که دارای ترکیبات مواد مخدر خطرناکی مانند شیشه هستند و این در حالی است که قلیان براحتی در کشور عرضه می شود.

ملانوری خاطر نشان کرد: برای راه حل این مشکلات باید یک حالت اجتماعی پیدا کرد برخورد سلبی جواب نمیدهد، خانواده ها باید بفهمند که قلیان و سیگار تیری از سوی دشمن به سمت انهاست.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: آن چیزی که مد نظر تیم مذاکره کننده کشورمان است فرامین رهبر معظم انقلاب است و دقت می کنند تا از خطوط قرمز نظام عدول نکنند.

وی ادامه داد: رهبری بارها تیم هسته ای ایران را افرادی متدین و شجاع خطاب کرده اند و مسئولین زیادی اعلام حمایت از انان نمودند، تمامی مردم نیز باید برای موفقیت این دلاورمردان دعا کنند.

ملانوری عنوان کرد: مذاکرات باعث منزوی شدن اسرائیل شده است، اینطور نیست که تیم هسته ای کشورمان به هر شکلی تن به این توافق دهند انها به دنبال یک توافق قهرمانانه هستند که مواضع نظام را نیز تامین کند.

حمید ملانوری همچنین به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: فضای کشور باید سالم و امن باشد برای رقابت گروه های مختلف، ما به عنوان نماینده دولت تلاش می کنیم تا با کمک مردم حضور حداکثری در این انتخابات را رقم بزنیم.

وی خاطر نشان کرد: هیچ دستگاه دولتی اجازه استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات از شخص خاصی را ندارد، نباید عقلانیت سیاسی جایگزین سیاست بازی شود، اصل ما بر بی طرفی است .

ملانوری نقد سازنده را عاملی برای تحرک و پویایی کشور برشمرد و گفت: انتقاد خوب است امام عده ای به جای نقد اصل نظام را مورد حمله قرار می دهند باید حواسمان باشد فرامین رهبری و خواسته مردم را فراموش نکنیم نقد خوب است امام نه به اندازه ای که از خط قرمز ها عبور کند.

 

ادامه دارد …..

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان