مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر(عج) بیانیه صادر کرد؛

اختلاف ما با آمریکا و صهیونیست جهانی بر سر اسارت انسانیت است

  • شناسه خبر: 69563
اختلاف ما با آمریکا و صهیونیست جهانی بر سر اسارت انسانیت است

در چنین شرایطی باید روی مواضع انقلابیمان پایفشاری کنیم تا همه دنیا متوجه شوند اختلاف ما با آمریکا و صهیونیست جهانی بر سر اسارت انسانیت است.

خانه » آخرین اخبار » اختلاف ما با آمریکا و صهیونیست جهانی بر سر اسارت انسانیت است

به گزارش “خانه خشتی“، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد:

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتْنَهٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ ۚ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ
ای مومنان با کافران جهاد کنید که در زمین، فتنه و فسادی دیگر نماند و آیین همه دین خدا گردد و چنانچه دست از کفر کشیدند خدا به اعمالشان بصیر و آگاه است.(سوره انفال آیه ۳۹)
پس از طی شدن روند طولانی مذاکرات هسته ای شاید عده ای گمان کنند که سیاست خارجه انقلاب اسلامی ایران دستخوش تغییر شده و ما با آمریکا به صلح رسیده ایم و از مواضع خود کوتاه آمده ایم. شاید عده ای تصور کنند دیگر ما با آمریکا منافع مشترک می توانیم داشته باشیم و باید مثل دو کشور معمولی به روابط سیاسی و اقتصادی بپردازیم.
در چنین شرایطی باید روی مواضع انقلابیمان پایفشاری کنیم تا همه دنیا متوجه شوند دعوای ما با آمریکا بر سر قضیه هسته ای و یا بی اعتمادی نبوده. بلکه اختلاف ما با آمریکا و صهیونیست جهانی بر سر اسارت انسانیت است. بر سر نظام سلطه و اهداف شوم پشت پرده آن است. جنگ ما جنگ عقیده است و تا وقتی که آمریکا و بقیه مستکبران دست از ظلم ها و اهداف خود برندارند ما نیز به مقابله با آن ها برمیخیزیم و کسی گمان نکند در اثر توافقی فقط در زمینه هسته ای، ما از اهداف انقلابمان دست می کشیم. ما همچنان به دنبال ریشه کن کردن ظلم و برپایی و گسترش آزادی و انسانیت چه در ایران، چه در فلسطین و چه در دنیا هستیم و مشروعیت انقلاب اسلامی به پیگیری شدن عدالت در هر سطح داخلی و خارجی است. اکنون زمان آن رسیده است که ما امت غیور و انقلابی در روز جهانی قدس به صحنه بیاییم و با برادران مسلمان خود در سراسر جهان و بخصوص در سرزمین بیت المقدس تجدید عهد کنیم و بلند فریاد بزنیم “ما در کنار شما ایستاده ایم”.

و چه خوش گفت خمینی کبیر:
“تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم، ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز در آوریم.”

(پیام امام به مناسبت کشتار خونین در مکه و قبول قطعنامه ۵۹۸)

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

برچسب ها:
آمریکا خانه خشتی رفسنجان قدس مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان