بیانیه ی روز قدس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 69541
بیانیه ی روز قدس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه ی روز قدس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.

متن آن به شرح زیر است:

باری دیگر، هنگامه آزمایش روزه داران فرا می رسد. آزمایشی دیرینه که هرساله در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان المعظم پا در مسیر تکامل انسانیت روزه داران می نهد.

آری، دفاع از مظلومان جامعه نه تنها نشان آدمیت، بلکه باید آن را معبری به سوی تکامل حیات انسانی دانست.

روز قدس را باید روز آزمایش بزرگ ملت های مسلمان دانست، روزی که با تمام وجود ندای عدالت خواهی را به گوش جهانیان می رسانند.

روز قدس را نه تنها باید نماد صف بندی حق در مقابل باطل دانست، بلکه باید روز همبستگی امت اسلامی زیر پرچم نجات قدس شریف نیز بدانیم.

روز قدس فقط روز فلسطین و یا روز امت اسلامی نیست، بلکه این روز نشان دهنده ی صف بندی حق و باطل و صف بندی عدل در مقابل ظلم است. که امت اسلامی با صدای رسای خود علیه صهیونیزم جنایت کار ندای هیهات منه الذله را سر می دهد تا نه تنها آن رژیم سرطانی و غاصب بلکه تمام جهانیان بشنوند که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود.

پس این روز را گرامی می داریم و صدای خود را در دفاع از ملت ستم دیده ی فلسطین به گوش جهانیان می رسانیم و به برادران مقاوت خود در فلسطین یادآور می شویم که راه قدس و راه نجات مسئله ی فلسطین و حل آن تنها از طریق مبارزه می باشد.

ما دانش آموزان اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان در کنار اقشار مختلف جامعه و هنگام با مردم انقلابی با حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از قدرت های مستبد و سلطه طلب غربی بار دیگر با امام خویش پیمان بسته و اعلام می داریم که با پیروی از آن امام فرزانه تا پای جان از دست آوردها و ارزش های انقلاب اسلامی و قیام مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنیم و با آگاهی و تیز هوشی حرکات دشمن را رصد و آماده هرگونه جانفشانی می باشیم و از خدای خویش خواستاریم که ما را در انجام تکالیفمان کوشا و راه را برای ما روشن و ما را در پیمودن این راه از عزم و اراده لازم برخوردار کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان