آیت الله سید احمد خاتمی در گفت و گو با خانه خشتی:

راهپیمایی امسال روز جهانی قدس پیام مقاومت امت قهرمان ایران را با خود دارد

  • شناسه خبر: 69516
راهپیمایی امسال روز جهانی قدس پیام مقاومت امت قهرمان ایران را با خود دارد

امام جمعه موقت تهران گفت: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در ایران اسلامی پیام مقاومت امت قهرمان ایران را با خود دارد، پیامی که به گروه ۱+۵ به صراحت این سخن را می گوید که امت مسلمان ایران هرگز از ارزش ها و خطوط قرمزی که رهبر فرزانه انقلاب تعیین کرده اند، کوتاه نخواهد آمد.

خانه » آخرین اخبار » راهپیمایی امسال روز جهانی قدس پیام مقاومت امت قهرمان ایران را با خود دارد

 آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی، در خصوص اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس از آن جا که نماد یک عبادت سیاسی ارزشمند و تجلی تبری است، ثواب آن همان ارزش احیای لیالی مبارک قدر را دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی روز قدس را بیعت با امام راحل عظیم الشان دانست و تصریح کرد: امام (ره) بود که در اولین رمضان پس از پیروزی انقلاب برای آنکه آرمان قدس شریف به حاشیه نرود اخرین جمعه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند.

وی افزود: هرکس به امام عشق می ورزد با نشاط در این راهپیمایی حاضر خواهد شد.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در ایران اسلامی پیام مقاومت امت قهرمان ایران را با خود دارد، پیامی که به گروه ۱+۵ به صراحت این سخن را می گوید که امت مسلمان ایران هرگز از ارزش ها و خطوط قرمزی که رهبر فرزانه انقلاب تعیین کرده اند، کوتاه نخواهد آمد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان