امام جمعه رفسنجان:

خودکفایی کشور منوط به کشاورزی است / ما توانایی داریم که روی پایمان بایستیم

  • شناسه خبر: 69288
خودکفایی کشور منوط به کشاورزی است / ما توانایی داریم که روی پایمان بایستیم

امام جمعه رفسنجان گفت: بدبختی که ما گریبانگیر آن هستیم این است که دولت ها به ضعف توان و اقتصاد کشور کمک می کنند، فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را که توجه به توان داخلی است نادیده میگیرند و هیچ قدمی را در راه جهاد اقتصای بر نمی دارند.

خانه » آخرین اخبار » خودکفایی کشور منوط به کشاورزی است / ما توانایی داریم که روی پایمان بایستیم

 

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان صبح امروز در مراسم معارفه مدیریت جدید مرکز تحقیقات پسته کشور، ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب(ع) اظهار داشت: امر تحقیق در خصوص مساله کشاورزی که در کشور که تنها به رفسنجان و کرمان نیز اختصاص ندارد به جا و پیاده سازی آن ضروری است.

وی افزود: تاکنون بحث علمی زیاد صورت گرفته است اما اینکه طرحی روزی زمین اجرا و کشاورز آن را بپذیرد مفیدتر است و این است که ما را به استقلال و خودکفایی میرساند.

رمضانی پور استقلال و خودکفایی کشور را منوط به کشاورزی دانست و افزود: اگر ما دست به بیرون کشور داشته و واردات داشته باشیم در واقع کمکی به استقلال کشور نکره ایم.

وی جابه جایی در وزرای کابینه و به طبع آن تغییر سیاست را عاملی در جهت کاهش رشد یک مجموعه برشمرد و گفت: بدبختی که ما گریبانگیر آن هستیم این است که دولت ها به ضعف توان و اقتصاد کشور کمک می کنند، فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را که توجه به توان داخلی است نادیده میگیرند و هیچ قدمی را در راه جهاد اقتصای بر نمی دارند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: امروز فکر میکنیم که نجات ما در دست آمریکا، انگلیس و فرانسه است در حالیکه اینها دشمنان درجه یک مسلمانان هستند ، ، تیم مذاکره کننده نمی داند بماند یا برگردد، ما خود توانایی این را داریم که روی پایمان بایستیم.

وی افزود: ۴ میلیون دانشجو در کشور می تواند در بحث علمی تحول های عظیمی در عرصه های مختلف ایجاد کند اما ما چقدر حاضریم آنها را وارد عرصه کنیم و این ضعف ماست، این ضعف مدیر گروه، استاد و سپس مسئولینی است که آنها را بکار نگرفته اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان