رئیس شورای فرهنگ عمومی رفسنجان:

دغدغه های علمی رهبری را دانشگاهیان حل کنند/آقا از حاشیه سازی موضوع بورسیه ها ناراحت بودند

  • شناسه خبر: 69115
دغدغه های علمی رهبری را دانشگاهیان حل کنند/آقا از حاشیه سازی موضوع بورسیه ها ناراحت بودند

رئیس شورای فرهنگ عمومی رفسنجان گفت: دغدغه های علمی رهبر فرزانه انقلاب را دانشگاهیان باید حل کنند، سرمایه ها و بودجه های مملکت صرف مراکز علمی کشور می شود و باید این انتظارات به حق نظام را هم براورده سازند.

خانه » آخرین اخبار » دغدغه های علمی رهبری را دانشگاهیان حل کنند/آقا از حاشیه سازی موضوع بورسیه ها ناراحت بودند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور رئیس شورای فرهنگ عمومی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” با اشاره به دغدغه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مسائل علوم انسانی در جامعه و تاکید ایشان بر تحقق ان اظهار داشت: با وجود این تاکیدات متاسفانه شاهد خیزش و حرکت جدی در این زمینه نبودیم.

وی به رتبه شانزدهم علمی ایران در دنیا اشاره کرد و افزود: با وجود اینهمه فضاهای علمی و آموزشی و اساتید و نخبگان در کسب رتبه علمی بالاتر ترقی نداشتیم.

رمضانی پور تغییر و تحول در روسای دانشگاه و معاونین را از جمله موارد مانع رشد علمی عنوان کرد و گفت: بعضا کسانی در یک حوزه یا گروه به سمت مدیریت می رسند که اهلیت ان کار را ندارند و اینها نشات گرفته از سایست کاری در محیط دانشگاه بوده است .

وی همچنین به بحث بورسیه ها اشاره کرد که در صحبتهای روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه مطرح گردیده است و بیان داشت: نشریات و برخی رسانه بصورت نابجا وارد این عرصه شدند کار انها ظلم بود و رهبر فرزانه انقلاب هم از حاشیه سازی این موضوع ناراحت بودند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: این دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب را دانشگاهیان باید حل کنند، سرمایه ها و بودجه های مملکت صرف مراکز علمی کشور می شود و باید این انتظارات به حق نظام را هم براورده سازند.

وی پایان اظهارداشت: امیدواریم با بیانات رهبر حکیم انقلاب خیزش خوبی در این راستا داشته باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان