مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان خبر داد؛

اردوهای جهادی رفسنجان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شوند

  • شناسه خبر: 69088
اردوهای جهادی رفسنجان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شوند

سید محسن مرعشی گفت: این اردوها در ایام تابستان توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه های رفسنجان و با حضور حدود ۴۰۰ نفر نیروی جهاد گر بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شوند.

خانه » آخرین اخبار » اردوهای جهادی رفسنجان بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شوند

سید محسن مرعشی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، ضمن اشاره به تسلیت شهادت امیرمؤمنان علی بن ابیطالب به محضر امام زمان (عج) و همه شیعیان آن حضرت، اظهار داشت: بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان امسال در قسمت بسیج سازندگی و اردوهای جهادی همچون سالهای گذشته در دانشگاه های شهرستان راه پیدا کرده و حضوری پرشور دارد.

خدمت رسانی دانشجویان جهادگر در ایام تعطیلات نوروز در مناطق محروم استان

وی با اشاره به خدمت رسانی دانشجویان جهادگر در ایام تعطیلات نوروز در مناطق محروم استان، گفت: در ایام عید حدود صد نفر از دانشجویان دانشگاه های ولیعصر (عج) و علوم پزشکی در منطقه مردهک و عنبر آباد از تاریخ ۴/۱/۹۴ تا ۱۵/۱/۹۴ در زمینه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و دندانپزشکی خدمت رسانی کردند که با استقبال مردم در این منطقه مواجه شدند.

مرعشی افزود: گروه جهادی دانشگاه های علوم پزشکی، ولیعصر (عج) و کار امسال سال سوم بود که به این مناطق اعزام ­می شدند و توانستند تأثیرات مثبتی با حضور خود در این مناطق داشته باشند.

یکی از مؤثرترین کارهای انجام شده ساخت مسجد در روستای کشکمور است

وی شروع ساخت مسجد در روستای کشکمور را یکی از مؤثرترین کارهای انجام شده عنوان کرد و گفت: این مسجد با زیر بنای ۱۵۰ متر و ۷۰ درصد پیشرفت کار با کمک خیرین احداث شده و همچنین ساخت مسجد در روستای روداب که ۲۰ درصد کار انجام شده بدون بودجه و با کمک خیرین بوده است.

اردوی های جهادی بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شوند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: این اردوها در ایام تابستان توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه های رفسنجان و با حضور حدود ۴۰۰ نفر نیروی جهاد گر بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شوند.

وی در ادامه افزود: گروه های جهادی دانشگاه ولیعصر (عج) به منطقه ریگان، علوم پزشکی به منطقه بردسیر و عنبر آباد، دانشگاه کار به منطقه ریگان، دانشگاه پیام نور به منطقه راور و توابع رفسنجان و دانشگاه پیام نور کشکوئیه به منطقه جوزم شهربابک اعزام و خدمات خود را در این مناطق انجام خواهند داد.

هدف از برگزاری این اردوها آشنایی دانشجویان با قشر محروم جامعه است

سید محسن مرعشی هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی بیشتر دانشجویان با قشر محروم جامعه و مشاهده سختی های آنان دانست و یادآور شد: دانشجویان مسئولین آینده کشورمان هستند و باید در هر پست و مقامی به فکر قشر محروم جامعه باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی شاهد روزی باشیم که در جامعه هیچ محرومی وجود نداشته باشد.

برچسب ها:
اخباررفسنجان اردوی جهادی خانه خشتی رفسنجان سید محسن مرعشی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان