نیم نگاهی به روزه خواری در مسابقات پهلوانی استانی در رفسنجان/ من نمیتونم روزه بگیرم، رعایت حال روزه دارها رو هم نمی کنم

  • شناسه خبر: 69081
نیم نگاهی به روزه خواری در مسابقات پهلوانی استانی در رفسنجان/ من نمیتونم روزه بگیرم، رعایت حال روزه دارها رو هم نمی کنم

آنچه در این دوره از مسابقات با منش پهلوانی ورزشکاران سازگاری نداشت، روزه خواری شرکت کنندگان و پهلوانان نامی استان در سالن بود.

خانه » آخرین اخبار » نیم نگاهی به روزه خواری در مسابقات پهلوانی استانی در رفسنجان/ من نمیتونم روزه بگیرم، رعایت حال روزه دارها رو هم نمی کنم

به گزارش “خانه خشتی“، مسابقات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان روز گذشته با حضور مسئولین ورزش استان و شهرستان رفسنجان و ۹ تیم از سراسر استان در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی رفسنجان برگزار شد.

آنچه در این دوره از مسابقات با منش پهلوانی ورزشکاران سازگاری نداشت، روزه خواری شرکت کنندگان و پهلوانان نامی استان در سالن بود؛

عمده شرکت کنندگان پسر شرکت کننده تکلیف شرعی برای روزه داری نداشتند و افراد زیادی نیز به عنوان میهمان در این دوره از مسابقات حضور داشتند، اما بسیاری از آن ها بدون توجه به روزه داران شرکت کننده در مسابقه اقدام به خوردن آب و خوراکی به صورت علنی می کردند.

از آنجایی که نونهالان و کودکان همیشه شاهد و ناظر اعمال بزرگسالان هستند و منش ورزشکاران و پهلوانان تأثیر مستقیم بر رفتار نونهالان می گذارد، انتظار می رفت شرکت کنندگان با رعایت حال روزه داران ضمن اجترام به ماه رمضان از گسترش فرهنگ روزه خواری جلوگیری کنند.

اهمیت این امر بقدری بالاست که ائمه اطهار علیهماالسلام و بسیاری از علما و بزرگان بر رعایت آن تأکید نموده اند و خواستار حفظ حرمت ماه رمضان شده اند.

لازم به ذکر است همه این رویدادها در حالی رخ داد که مکان مناسبی نیز برای افرادی که به دلیل سفر یا سن کم و یا هر دلیلی نمی توانستند روزه بگیرند، در سالن ورزشی اختصاص یافته بود و اعضای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر نیز در مقابل روزه خواری شرکت کنندگان سکوت پیشه کرده بودند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان روزه خواری زورخانه مسابقات استانی پهلوانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابوالفضل

    سلام سوال ؟ اینقدر به روزه خواری اهمیت داده می شود در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان از ۳۶۵ روز در سال آیا در۳۳۵ روز باقی مانده سال به نیازمندان ، ایتام گرسنه و... درسطح منطقه رفسنجان در۳۳۵ روز اهمیت داده می شود واقعاً ما فقط ادعای شیعه امام علی داریم والله نداریم نداریم نداریم

    هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    اصلا رفسنجان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر دارد اگر دارد چرا به وظیفه خود عمل نمی کند

    چنار

    برو بابا. شما خانه خشتیا چه گیرهایی میدین
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان