پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کلید دار ارشاد رفسنجان کیست؟/ انتخاب جدید بر سرنوشت مذهبی و فرهنگی شهرستان مؤثر خواهد بود

به گزارش “خانه خشتی“، با گذشت نزدیک به یک ماه از استعفای رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، هنوز جایگزینی برای ریاست این اداره انتخاب نشده و همین امر سردرگمی جامعه فرهنگ و هنر را به دنبال داشته است.

اداره ای که به عنوان تنها متولی فرهنگی شهرستان باید برای فعالیت های فرهنگی و هنری برنامه ریزی کند، هم چنان بدون سرپرست می تازد و هر روز به بهانه ای در معرفی فرد جدید باز می ماند.

با توجه به اینکه شهرستان رفسنجان از دیرباز به عنوان قم ثانی مطرح بوده و شهدای زیادی در راه اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است، ضروریست برای انتخاب تنها متولی فرهنگی شهر دقت لازم انجام گیرد تا خدای ناکرده انتخاب نابجا موجب هدر رفتن استعدادهای عظیم شهرستان نشده و سابقه مذهبی شهر بازیچه تمایلات حزبی و جناحی نشود.

ضروریست کلید این اداره به دست فردی قرار گیرد که برای آینده فرهنگی، هنری و مذهبی شهرستان دل بسوزاند و به منظور ساماندهی به وضعیت جامعه هنری رفسنجان کوشش نماید.

شنیده ها حاکی از آن است که گزینه مورد نظر برای تولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان غیر بومی بوده و پیش از این ریاست ادارات ارشاد کوهبنان و راور را به عهده داشته است و  پس از ماه مبارک رمضان به عنوان رییس اداره ارشاد رفسنجان معرفی خواهد شد.

فرشید فلاح نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه برای معرفی متولی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان فرد مورد نظر انتخاب و نظر موافق فرماندار این شهرستان هم جلب شده است، گفت: در صورت موافقت امام جمعه شهرستان، به زودی متولی ارشاد رفسنجان معرفی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل