پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

ساخت مسکن ییلاقی برای هیئت علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در کوهبنان به کام چه کسی تمام خواهد شد؟/ دست های پشت پرده این پرونده چه کسانی هستند؟

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از منابع اگاه، فرماندار کوهبنان با هدف توسعه ساخت و ساز در این شهرستان تصمیم دارد طی تفاهم نامه ای، امکاناتی جهت ساخت خانه های ییلاقی برای رفاه حال اعضای هیئت علمی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ارائه دهد.

شنیده ها حاکی از آن است که جلسات متعددی برای هماهنگی میان نمایندگان دانشگاه ولی عصر (عج) و مسئولین شهرستان کوهبنان برگزار شده و هماهنگی هایی نیز صورت گرفته است.

از انجایی که شهرستان رفسنجان مناطق ییلاقی و تفریحی چشم نوازی چون اودرج، داوران، دره در، راویز، سرچشمه را در خود جای داده است، باید پرسید ساخت خانه های ویلایی در کوهبنان چه لزومی دارد و با چه هدفی اجرا می شود؟

آیا ساخت خانه های ویلایی در اطراف رفسنجان نمی تواند ارزش افزوده برای شهرستان را با خود به همراه بیاورد؟

آیا مصلحت شهرستان که تکراری ترین موضوع تریبون های مسئولین رفسنجان است، باید نادیده گرفته شود؟

اعضای هیئت علمی که زمان زیادی را باید صرف امور پژوهشی و تحقیقاتی نمایند و مدام با مرکز دانشگاهی خود در ارتباط باشند، چگونه می توانند برای گذران فراغت خود فاصله ۱۴۹ کیلومتری تا کوهبنان را طی نمایند؟

این اقدام سوال برانگیز خبر از دست های پشت پرده ای می دهد که به زودی رو می شوند؛ دست هایی که برای کسب منافع مادی شخصی یا گروهی از هیچ امکانی دریغ نمی کنند!!!

آنچه در ظاهر به نظر می رسد این است که چنین اقدامی نمی تواند برای طرفین معامله منطقی به نظر برسد!

خروج از نسخه موبایل