افتتاح هفتمین مرکز درمانی و مایه کوبی در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 69035
افتتاح هفتمین مرکز درمانی و مایه کوبی در شهرستان رفسنجان

رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان گفت: یک واحد مرکز درمانی و مایه کوبی با هدف افزایش پوشش بهداشتی و درمانی دام و طیور در شهرستان رفسنجان افتتاح گردید.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح هفتمین مرکز درمانی و مایه کوبی در شهرستان رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، محمود مقامی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر اظهار داشت:  یک واحد مرکز درمانی و مایه کوبی با هدف افزایش پوشش بهداشتی و درمانی دام و طیور در شهرستان رفسنجان افتتاح گردید که با افزایش سطح و تنوع خدمات قابل ارائه امید است که از مشکلات دامداران منطقه بکاهد.

وی افزود: در شهرستان رفسنجان ۷ مرکز درمانی و مایه کوبی ، یک مرکز مایه کوبی مستقل ، ۸ داروخانه و یک واحد آزمایشگاه  دامپزشکی ، خدمات درمانی را به مراکز پرورش دام و طیور ،آبزیان و…. ارائه می نمایند و همچنین با انجام واکسیناسیون علیه بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام نقش بسیار مهمی در ارتباط با تأمین سلامت غذایی را بر عهده دارند.

مقامی افزود: نبود مرکز درمانی در مناطق کشکوئیه و نوق با وجود احداث ۲ داروخانه دامپزشکی در این مناطق از مشکلات دامداران این منطقه می باشد که امید است در آینده نزدیک با تأسیس مراکز درمانی و مایه کوبی در این مناطق این مشکل نیز مرتفع گردد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان در پایان تصریح کرد: ماهیانه در راستای نظارت بر عملکرد  مراکز بخش خصوصی بازدیدهای توسط واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان صورت می گیرد و همشهریان محترم در صورت برخورد با هرگونه تخلف و شکایتی از این مراکز می تواند با شماره تماس ۳۴۳۲۲۰۶۳ تماس حاصل نمایند ویا  به واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان واقع در بلوار حجت جهت رسیدگی مراجعه نمایند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان