پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

گمانه زنی ها برای حضور آذین در دور جدید انتخابات مجلس/ بیان عملکرد نماینده مردم رفسنجان در روز عید فطر

به گزارش “خانه خشتی“، در حالی که کمتر از ۸ ماه تا دور جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت باقیست، گمانه زنی ها برای حضور حسین آذین نماینده کنونی مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد.

حسین آذین که در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم رفسنجان و انار انتخاب شود، در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی“، حضور خود در دور جدید انتخابات مجلس را نامعلوم بیان کرد و آمدن یا نیامدنش را به دست تقدیر و سرنوشت سپرد.

وی که تاکنون عملکرد متعادلی در شهرستان رفسنجان داشته است، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم و دفاع از شهرستان بکار برده است، اظهار کرد: کارهای خوبی در طول دوره نمایندگی من در رفسنجان انجام شده و یا در حال انجام است.

نماینده مردم رفسنجان و انار با اشاره به اینکه عملکرد وی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مثبت بوده است، گفت: همزمان با روز عید سعید فطر گزارشی به مردم ارائه خواهم داد.

این در حالی ست که پس از پایان مهلت نهایی برای استعفای نامزدهای انتخابات، ۱۱ نفر در استان کرمان از سمت خود کناره گیری کردند که در میان آن ها نام حسین تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز به چشم می خورد.

لازم به ذکر است حسین آذین ۴۹ ساله دکترای تخصصی مغز و اعصاب دارد و در اسفند سال ۹۰ به عنوان نماینده مردم حوزه رفسنجان و انار انتخاب شد.

خروج از نسخه موبایل