پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

دعوت گزینشی، اولین اقدام سیاسی مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، مراسم افتتاحیه دفتر مرکزی مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان روز گذشته در حالی برگزار شد که تنها تعداد اندکی از خبرنگاران رسانه های رفسنجان به این مراسم دعوت شده بودند.

به دنبال تأکیدات مکرر علی غلامرضاپور مشاور فرماندار رفسنجان در امور جوانان مبنی بر نداشتن گرایش سیاسی این مجمع نسبت به رسانه ها و تکذیب هر گونه فعالیت سیاسی در این مجمع، شاهد اقدامی در خور توجه توسط این نهاد تازه تأسیس بودیم.

حال که همه مدیران و مسئولین به ایجاد همدلی و همزبانی و وحدت بین طیف های سیاسی اتفاق نظر دارند و در سخنرانی های متعدد به کرات به آن اشاره می کنند، باید پرسید علت نگاه گزینشی این مجمع در اولین سال فعالیت خود چیست؟

این در حالی ست که تاکنون هیچ گونه خبری مبنی بر افتتاح این دفتر در سایت فرمانداری رفسنجان منتشر نشده و برگزاری این مراسم در سکوت خبری انجام گرفته است.

لازم به ذکر است روز گذشته اعضای مجمع مشاوران جوان با دریافت پیامک از سوی روابط عمومی ویژه فرمانداری رفسنجان به این مراسم دعوت شده بودند.

این برای چندمین بار است که روابط عمومی ویژه فرمانداری رفسنجان با برخورد سلیقه ای و انتخاب گزینشی خبرنگاران، تنها عده معدودی از اصحاب رسانه را در جریان برنامه ها و جلسات قرار می دهد.

بهتر است بدانید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  صبح زاگرس و به نقل از منابع آگاه، در تیر ماه سال گذشته رییس یکی از ادارات استان کهگیلویه و بویر احمد در برخورد با نگاه گزینشی مدیر روابط عمومی خود، وی را از این سمت برکنار کرد.

خروج از نسخه موبایل