درگیری با تیم سرمایه گذاری مس کرمان/ زینلی: این اتفاق هیچ ارتباطی به باشگاه مس ندارد

  • شناسه خبر: 68811
درگیری با تیم سرمایه گذاری مس کرمان/ زینلی: این اتفاق هیچ ارتباطی به باشگاه مس ندارد

مدیر عامل مس رفسنجان گفت: این کار زیبنده شهر و مردم رفسنجان نیست و هنوز شک و شبهه وجود دارد.

خانه » آخرین اخبار » درگیری با تیم سرمایه گذاری مس کرمان/ زینلی: این اتفاق هیچ ارتباطی به باشگاه مس ندارد

به گزارش “خانه خشتی”، با خبر شدیم جمعه پنجم تیرماه قبل از آغاز مسابقه فوتسال بین تیم‌های سرمایه‌گذاری مس کرمان و مس رفسنجان، هنگامی کادر فنی و بازیکنان تیم سرمایه گذاری مس از اتوبوس خارج می شوند عده‌ای با چوب، چماق و زنجیر به جان بازیکنان و پزشک تیم افتادند و درگیری صورت گرفت، به همین منظور برای آگاهی از این موضوع به سراغ مسئولین رفتیم تا نتیجه را جویا شویم.

صالح نیا رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: این درگیری از سوی افراد ناشناس صورت گرفته و هنوز به طور صددرصد مشخص نشده است.

وی افزود: هیچ اظهار نظری تا بررسی کامل صورت نمی گیرد و باید منتظر نتیجه از سوی حراست اداره کل و هیئت فوتبال کرمان باشیم.

زینلی مدیر عامل مس رفسنجان نیز در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، تصریح کرد: مسابقه فوتسال بین تیم‌های مس رفسنجان و شرکت سرمایه‌گذاری مس کرمان از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور بود که قرار بود روز جمعه پنجم تیرماه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در سالن تلاش برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برای انجام تشریفات و اسکورت تیم‌ها توسط هیئت فوتبال و نماینده نیروی انتظامی در تمامی مسابقات، افزود: باتوجه به اینکه عصر روز مسابقه باید این جلسه اجرا می شد؛ نماینده تیم سرمایه‌گذاری در این جلسه شرکت نکرد و هیئت فوتبال هیچ‌گونه اطلاعی از زمان حضور تیم نداشت.

زینلی با اشاره به اینکه این اتفاق هیچ ارتباطی به باشگاه مس ندارد و در قضیه درگیری شبهات وجود دارد ، خاطر نشان کرد: تیم سرمایه‌گذاری مس در ساعت ۲۱  به خیابان جنب سالن تلاش وارد شده و در این زمان چند نفر ناشناس از پارک مجاور و اطراف سالن به سمت اتوبوس آنان حمله‌ور و موجب مصدومیت چند نفر شدو خسارتی نیز به اتوبوس وارد می‌کنند.

مدیر عامل مس رفسنجان این اتفاق زشت را اولین حادثه در رفسنجان عنوان کرد و گفت: این کار زیبنده شهر و مردم رفسنجان نیست و هنوز شک و شبهه وجود دارد و خواستار شدیم نیروی انتظامی و اطلاعات این قضیه را بررسی نماید و با عاملین این اتفاق برخورد قاطعانه داشته باشند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان