افتتاح نمایشگاه کتاب در رفسنجان / متولیان فرهنگی از چاپ و نشر کتاب حمایت کنند

  • شناسه خبر: 68523
افتتاح نمایشگاه کتاب در رفسنجان / متولیان فرهنگی از چاپ و نشر کتاب حمایت کنند

صبح امروز نمایشگاه کتابی با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در مسجد الزهراء (س) رفسنجان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح نمایشگاه کتاب در رفسنجان / متولیان فرهنگی از چاپ و نشر کتاب حمایت کنند

دهقان مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب، در گفت و گو با “خانه خشتی” از حضور یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه خبر داد و گفت: انتشارات صدرا، بهار دل ها، بوستان کتاب، زائر، مسجد مقدس جمکران، چاپ و نشر بین المللی و نشر معارف در نمایشگاه کتاب رفسنجان حضور دارند.
وی با بیان اینکه بخش ویژه کودکان در نمایشگاه با حضور انواع کتب تحت نظارت مؤلفین و کارشناسان دایر شده است، افزود: کتب موجود با موضوعات مذهبی، فرهنگی و اعتقادی ویژه سنین مختلف آماده شده است.
دهقان با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه کتاب به تنهایی نمی تواند به افزایش مطالعه در افراد مؤثر باشد، اظهار کرد: متولیان فرهنگی باید با کمک های یارانه ای از چاپ و نشر کتاب حمایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با افزایش استقبال همگانی ضمن کمک به مطالعه، در افزایش آگاهی جمعی نیز مؤثر باشیم.
نمایشگاه کتاب رفسنجان تا ۲۵ام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۹ الی ۲۳ در مسجد الزهراء (س) رفسنجان پذیرای علاقمندان می باشد.

نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱)

نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۴)نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۵) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۶) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۷) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۸) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۹)نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۳) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۰) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۱) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۲) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۳) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۴) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۶) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۷) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۸) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۱۹) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۲۰) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۲۱) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۲۲) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۲۳) نمایشگاه کتاب رفسنجان_خانه خشتی (۲۴)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان فرهنگی مسجد الزهرا نمایشگاه کتاب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نصیری

    سلام و خسته نباشید خدمت شما وهمکاران محترمتان خوشحالم از اینکه فعالیتهای فرهنگی مذهبی را انعکاس داده اید جاداشت تصویری از کتابهای برتر این نمایشگاه زیبا را جهت اطلاع عموم به نمایش بگذارید من شخصا ازنمایشگاه دیدن کردم/کتابهای مذهبی خوب و پر فروش بازار را در آنجا با تخفیف دیدم/مثل کتاب دا/کتاب ارزیابی انقلاب امام حسین ع از استاد تاریخ مهدی پیشوایی/کتاب انسان ۲۵۰ساله از مقام معظم رهبری/کتاب توحید مفضل امام صادق ع و کتابهای کودک مذهبی از معصومین ---------------------------------------- لازم بذکر است که از ویژگی این نمایشگاه این بود که کتب ترجمه غربی و بی خاصیت نداشت/تماما کتابهای مذهبی برگرفته از فرهنگ شیعه بود با تشکر

    باقری

    این اسمش نمایشگاه کتاب است آخر؟! این نمایشگاه نباید از یک کتابفروشی بیشتر کتاب داشته باشد؟! عزیزم نمایشگاه آن بود که سه سال پیش برگزار شد با آن عظمت در حسینیه ثارالله و مرادی کرمانی را هم آوردند سخنرانی کرد قبل از آمدن دوستان ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان