رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان؛

تلاش نهادها و ادارات در مقابل فساد ناشی از حضور اتباع بیگانه در رفسنجان بی تأثیر است

  • شناسه خبر: 68463
تلاش نهادها و ادارات در مقابل فساد ناشی از حضور اتباع بیگانه در رفسنجان بی تأثیر است

حسینی پور گفت: تلاش نهادها و ادارات در مقابل این همه فساد ناشی از حضور اتباع بیگانه از قبیل توزیع مواد مخدر و افکار انحرافی و … بی تأثیر است.

خانه » آخرین اخبار » تلاش نهادها و ادارات در مقابل فساد ناشی از حضور اتباع بیگانه در رفسنجان بی تأثیر است

به گزارش “خانه خشتی“، حسینی پور در جلسه ستاد اوقات فراغت رفسنجان با بیان اینکه خانواده ها در تعیین سرنوشت فرزندان نقش مؤثری دارند، به مشکلات ناشی از حضور اتباع بیگانه در شهرستان اشاره کرد و گفت: تلاش نهادها و ادارات در مقابل این همه فساد ناشی از حضور اتباع بیگانه از قبیل توزیع مواد مخدر و افکار انحرافی و … بی تأثیر است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در ادامه از فعال کردن پژوهشسراها در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: در این پژوهشسراها تاکنون ۳۰۰ طرح و ایده از طریق دانش آموزان ارائه شده است.

وی نبود منابع مالی را مشکل اصلی در اجرای طرح های دانش آموزی بیان کرد و گفت: متأسفانه طرح های برگزیده در این پژوهشسراها به دلیل عدم تأمین نیاز مالی برای اجرا به مشکل برخورد می کنند.

حسینی پور در ادامه هم چنین از برگزاری کلاس های کارآموزی هنرستان های رفسنجان با حضور ۶۰ هنرجو خبر داد و خواستار همکاری بیشتر اصناف با هنرآموزان برای پذیرای آنان در ارائه دوره های کارآموزی شد و افزود: در حال حاضر فارغ التحصیل هنرستانی فاقد کار نداریم و عده ای از آن ها کارآفرین نیز بوده اند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان گفت: در ایام تابستان ۶ پایشگاه اوقات فراغت در سطح شهرستان برای دانش آموزان دختر و پسر مشغول به فعالیت هستند.

برچسب ها:
اتباع بیگانه اوقات فراغت تابستان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان