کرمان به ۲۰ هزار مترمربع فضای کارگاهی نیاز دارد / اکثر بیکاران ما فاقد مهارت هستند

  • شناسه خبر: 6808
کرمان به ۲۰ هزار مترمربع فضای کارگاهی نیاز دارد / اکثر بیکاران ما فاقد مهارت هستند

خانه خشتی : رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استان کرمان نیازمند راه‌اندازی و ایجاد ۲۰ هزار مترمربع فضای کارگاهی است. به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علی محمدی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: […]

خانه » آخرین اخبار » کرمان به ۲۰ هزار مترمربع فضای کارگاهی نیاز دارد / اکثر بیکاران ما فاقد مهارت هستند

خانه خشتی : رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استان کرمان نیازمند راه‌اندازی و ایجاد ۲۰ هزار مترمربع فضای کارگاهی است.

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علی محمدی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی استان کرمان در حال حاضر ۳.۲ متر مربع به ازای هر دانش‌آموز است.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم این فضای آموزشی به اندازه معقول خود برسد، نیازمند راه‌اندازی و ایجاد ۲۰ هزار مترمربع فضای کارگاهی در استان هستیم.

محمدی با بیان اینکه اکثر بیکاران ما فاقد مهارت هستند، تصریح کرد: توازن در رشته‌های تحصیلی از مباحث مهمی است که استان باید در نظر بگیرد.

وی افزود: توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش کمک زیادی به توازن رشته‌های تحصیلی می‌کند.

محمدی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مناطق استان کرمان زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هستند، عنوان کرد: ۲۵ هزار و ۷۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوم و سوم در رشته‌های فنی و حرفه و کاردانش مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه ساخت هنرستان‌ها چند برابر دیگر مراکز آموزشی است، لذا از فضای موجود استفاده و تنها کارگاه‌های مورد نیاز افزوده شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان