حمید ملانوری در گفتگو با خانه خشتی عنوان کرد؛

فعالان سیاسی از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند/ استفاده از جایگاه حقوقی مدیران برای شرکت در انتخابات خلاف قانون است و با آن برخورد می شود

  • شناسه خبر: 67891
فعالان سیاسی از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند/ استفاده از جایگاه حقوقی مدیران برای شرکت در انتخابات خلاف قانون است و با آن برخورد می شود

فرماندار رفسنجان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نباید از امکانات دولتی به له یا علیه کاندیدای خاص استفاده کنند.

خانه » آخرین اخبار » فعالان سیاسی از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند/ استفاده از جایگاه حقوقی مدیران برای شرکت در انتخابات خلاف قانون است و با آن برخورد می شود

حمید ملانوری در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، ضمن تبریک به مناسبت ۲۴ خرداد ماه سالروز خلق حماسه سیاسی مردم ایران به فرمان ولایت و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: سال ۹۲ سال حماسه سیاسی و اقتصادی بود و مردم در خرداد ماه ۹۲ به تبعیت از ولایت و رهبری حماسه باشکوهی را خلق و به برنامه ها و شعارهای دولت تدبیر و امید رأی دادند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اولویت دولت تعامل و استفاده از تمامی ظرفیت های کشور برای سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور است، افزود: در طول یک سال و نیم گذشته دولت سعی کرده با عمل به وعده های خود، فضای تعادل و تعامل را ایجاد و پیش زمینه ای برای اجرای شعار سال که از انتظارات مقام معظم رهبری می باشد، به وجود آورد.

وی ادامه داد: مردم باید با همکاری دولت، برای ایجاد تعامل و تعادل با همه گروه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی همدلی و تلاش کنند.

ملانوری سال ۹۴ را سال انتخابات دانست و گفت: در پایان سال شاهد برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم که هر دو برای کشور از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردارند.

فرماندار رفسنجان حساسیت این دو انتخابات را بسیار زیاد عنوان کرد و افزود: خبرگان رهبری به عنوان مجلسی که انتخاب رکن اصلی نظام در دستور کار آن است، وظیفه تعیین رهبری و پشتیبانی از رهبر را بر عهده دارد و مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان قوه مقننه و مجلس قانونگذار برنامه های دستگاه های اجرایی را تصویب می کند.

وی با اشاره به بیانات رهبری، موقعیت کشور در سال جاری را به لحاظ خارجی مهم عنوان کرد و خواستار همدلی همه جانبه شد و افزود: امسال بنا به موقعیت کشور در منطقه و با توجه به اینکه ایران به عنوان الگوی همدلی در میان سایر کشورها معرفی شده است و از طرفی به دلیل انجام مذاکرات هسته ای و لزوم پشتیبانی از دولت و حمایت از جهادگران جبهه دیپلماسی برای پیگیری عظمت و عزت کشور و با توجه به برگزاری انتخابات، نیاز به همدلی و همزبانی داریم.

ملانوری از آغاز تحرکات سیاسی در رفسنجان خبر داد و با تأکید بر تلاش گروه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در برگزاری انتخابات سالم، یادآور شد: رقابت های انتخاباتی باید کاملاً سالم و اخلاق محور باشند و کاندیداها و طرفدارانشان اصول اخلاقی، تقوا و دین مداری را رعایت کنند و از تخریب، تهمت و افترا به رقیبان خود جلوگیری کنند.

فرماندار رفسنجان-خانه خشتی (۱)

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه انتخابات قانون خاص خود را دارد و باید طبق جدول زمانبندی پیش رود، گفت: فعالان سیاسی باید از تبلیغات زودهنگام خودداری نموده و ضمن رعایت زمان بندی جدول انتخاباتی، در زمان مقرر ثبت نام نمایند.

وی خواستار جلوگیری از اسراف و تخریب در انتخابات شد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی نباید از امکانات دولتی به له یا علیه کاندیدای خاص استفاده کنند و استفاده از جایگاه حقوقی مدیران برای شرکت در انتخابات خلاف قانون است و با آن برخورد می شود.

حمید ملانوری با تأکید بر اینکه وظیفه همه مدیران، برگزار کنندگان، ناظرین، مسئولین و گروه های مختلف حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: حضور مردم در انتخابات حمایت جدی آنان از نظام، انقلاب، امام و آرمان های رهبر را نشان می دهد.

فرماندار رفسنجان توجه به سلامت انتخابات را از مهم ترین موارد اجرای یک انتخابات سالم و شفاف عنوان کرد و افزود: کلیه مجریان باید تلاش کنند تا شک و شبهه در برگزاری انتخابات ایجاد نشود و شاهد انتخاباتی سالم و شفاف باشیم.

وی با بیان اینکه رأی مردم به عنوان حق الناس باید مورد حراست و حمایت و در کمال امنیت و سلامت به صندوق ها ریخته و شمارش شود، اظهار کرد: مردم در انتخاب احزاب و گروه های سیاسی دقت کنند تا افراد لایق و اصلح بر اساس برنامه ها و نیاز شهرستان شناسانده و انتخاب شوند.

برچسب ها:
انتخابات حماسه ملی خانه خشتی رفسنجان سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان