با حضور استاندار کرمان؛

بزرگترین کارخانه تولید فیبر نوری خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 67604
بزرگترین کارخانه تولید فیبر نوری خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود

مدیر اجرایی کارخانه تولید فیبر نوری رفسنجان از راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید نسل جدید کابل های فیبر نوری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » بزرگترین کارخانه تولید فیبر نوری خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی می شود

امیر شاکری در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از راه اندازی بزرگترین کارخانه تولید نسل جدید کابل های فیبر نوری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خبر داد و افزود: این پروژه به عنوان اولین کارخانه فیبر نوری در ایران و خاورمیانه با ظرفیت تولید ۲۵ هزار کیلومتر فیبر نوری در ماه با پیشرفته ترین تکنولوژی نوین روز دنیا فعالیت می کند.

مدیر اجرایی کارخانه فیبر نوری رفسنجان سرمایه گذاری این پروژه را بیش از ۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سرمایه گذاری این کارخانه توسط سرمایه گذار خصوصی آقای علی بهرام پور رییس هیئت مدیره و مدیر عامل کارخانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه احداث و راه اندازی کارخانه حدود ۷ ماه به طول انجامید، ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه، نزدیک به یکصد نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان فیبر نوری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بنده خدا

    چرا امتیازفیبر نوری که به مجتمع صنعتی رفسنجان باکلی سهام دار تعلق داشت بایدخصوصی شود وبه مدیران آن واگذار شود یکی به داد سهام داران مجتمع صنعتی برسه ولله

    امير

    کابلهای خارجی مشکل دارند، نه کابلهای نوری ساخت ایران

    رهگذر

    عاقا شما که فیبر نوری تولید میکنید جون مادراتون اول کاری میکنید سیم های مخابرات رو فیبر نوری کنید که سرعتش بسیار کمه و هیچ شرکت اینرنتی بخاطر نبود فیبر نوری در مکان ما نت نمیده

    سجاد

    خدا ب دادمون برسه همین جوریش فیبرنوری هزار و یک مشکل ایجاد کرده دیگه چ برسه به اینکه محصولات ی کارخونه ۷ ماهه رو بخوان استفاده کنن!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان