حمید رسایی نماینده مجلس: رحیمی به من هم پیشنهاد کمک مالی داد/ شرط کمک، دیدار با رحیمی بود

  • شناسه خبر: 6752
حمید رسایی نماینده مجلس: رحیمی به من هم پیشنهاد کمک مالی داد/ شرط کمک، دیدار با رحیمی بود

خانه خشتی : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ابعاد جدیدی از بحث کمک های مالی رحیمی در جریان مجلس هشتم خبر داد. خانه خشتی به نقل از فارس: حجت اسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار گزارش روزنامه ایران در مورد ابعاد جدید پرونده بیمه […]

خانه » آخرین اخبار » حمید رسایی نماینده مجلس: رحیمی به من هم پیشنهاد کمک مالی داد/ شرط کمک، دیدار با رحیمی بود

خانه خشتی : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ابعاد جدیدی از بحث کمک های مالی رحیمی در جریان مجلس هشتم خبر داد.

خانه خشتی به نقل از فارس: حجت اسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار گزارش روزنامه ایران در مورد ابعاد جدید پرونده بیمه و دریافت مبالغی پول از سوی محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور از سوی “جابر-ا” از متهمان این پرونده گفت: نکته اول این است که اگر کسی درباره مسائلی این چنینی برای رسیدگی قضایی رضایت داشته باشد یا نه ،حالا رئیس جمهور باشد یا هر کسی دیگری چندان مهم نیست.

*لحاظ کردن توصیه در رسیدگی به این پرونده ها نشانه فساد در دستگاه قضایی است

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد و در پیام هشت ماده‌ای خود درباره رسیدگی به مفاسد اقتصادی می فرمایند حتی کسی که در کنار من است از رسیدگی مصون نیست، دیگر رضایت یک مسئول در خصوص معاون و یا هر مسئول به هیچ عنوان مطرح نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حالا اینکه دستگاه قضایی بخواهد در رسیدگی به این گونه موارد توصیه‌هایی را لحاظ کند، حکایت از آن دارد که دستگاه قضایی نیز خود مشکل دارد و به دلیل اینکه دستگاه قضایی خودش نیز مواردی مشابه این مسئله دارد، نمی‌تواند به طور قاطع با این گونه موارد برخورد کند.

*رحیمی در جریان انتخابات مجلس هشتم به من هم پیشنهاد کمک مالی داد

رسایی در ادامه تصریح کرد:در خصوص پرونده فوق نیز با چیزهایی که هم اکنون مطرح است و تشخیص صحت وسقم آن بر عهده قاضی است، فعلا نمی‌توان صحبتی را مطرح کرد، اما اینکه آقای رحیمی مبالغی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دریافت کرده و آن را در اختیار برخی قرار داده است، باید معلوم شود.

وی با اشاره به مبارزات انتخاباتی خود در ورود به مجلس هشتم افزود: در انتخابات مجلس هشتم با خود بنده تماس گرفته شد و با توجه به اینکه من کاندیدای انتخابات بودم به من گفتند که آیا شما مشکل مالی دارید یا نه، و البته دست من نیز در آن زمان خالی بود چرا که ما به جایی وصل نبودیم.

*شرط کمک مالی، “دیدار با آقای رحیمی”بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رحیمی برای من پیغام فرستاد که اگر نیاز به کمک مالی دارید ملاقاتی با آقای رحیمی بکنید و از ایشان کمک بگیرید. من در آن موقع در پاسخ به این دعوت گفتم که اگر آقای رحیمی قصد کمک دارد مانند همه ، مبلغ خود را به شماره حسابی که اعلام کرده‌ام واریز کنند.

رسایی در ادامه تصریح کرد: در پاسخ به این موضع من ، گفتند که اینگونه نمی‌شود و لازمه پرداخت کمک دیدار با آقای رحیمی است. من آن موقع این مسئله را نپذیرفتم که دیداری با آقای رحیمی داشته باشم.

وی افزود:البته من بعدها با آقای احمدی نژاد در این خصوص صحبت کردم که معنا ندارد آقای رحیمی نسبت به بکارگیری چنین شیوه‌ای برای پرداخت به کمک مالی به نامزدها اقدام کند.

*احمدی نژاد گفت پول های رحیمی از پیگیری پرونده های حقوقی به دست آمده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به من گفتند این پول‌ها، پول‌هایی است که آقای رحیمی از طریق فعالیت‌های حقوقی و پرونده‌هایی که پیگیری کرده‌ به دست آورده‌اند.

وی افزود: من به ایشان گفتم که حتی اگر آقای رحیمی این پول‌ها را از این طریق به دست ‌آورده باشند، این که آقای رحیمی با نماینده‌ها این گونه جلسه بگذارد و مشخص هم نیست که در این جلسه‌ها نیز چه می‌گذرد چندان با روش و منش دولت شما مطابق نیست بعدا” ما فهمیدیم که این موضوع آقای ابدالی و ارتباط ایشان با آقای رحیمی و چک‌هایی که داده می‌شد، چگونه است.

*قوه قضائیه وظیفه بررسی این مسئله را دارد

رسایی در پایان تصریح کرد: در هر ترتیب با توجه به اینکه این گونه صحبت‌ها مطرح می‌شود، قوه قضائیه وظیفه بررسی این مسئله را دارد و اگر این کار را انجام ندهد مشخص می‌شود خود قوه قضائیه مشکل دارد

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان