حکم “عقل” ، عمل نکردن به توصیه های اخیر هاشمی است

  • شناسه خبر: 6727
حکم “عقل” ، عمل نکردن به توصیه های اخیر هاشمی است

خانه خشتی : یک کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد که عقلای نظام به برخی توصیه های اخیر هاشمی گوش نخواهند داد. به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس ، حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره توصیه اخیر هاشمی رفسنجانی به مؤسسه حفظ […]

خانه » آخرین اخبار » حکم “عقل” ، عمل نکردن به توصیه های اخیر هاشمی است

خانه خشتی : یک کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد که عقلای نظام به برخی توصیه های اخیر هاشمی گوش نخواهند داد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس ، حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره توصیه اخیر هاشمی رفسنجانی به مؤسسه حفظ آثار امام مبنی بر بازگشایی مخزن اسناد محرمانه اظهار داشت: اینکه آقای هاشمی از بیان این مطالب چه هدفی را دنبال می‌کند مشخص نیست و ما هم نمی‌خواهیم سخنان وی را رمزگشایی کنیم.

طائب ادامه داد: اگر در تاریخ انقلاب به هر دلیلی برخی مسائل محرمانه باقی مانده حتما دو دلیل داشته است؛ دلیل اول آن این است که اگر این اسناد رمزگشایی شود ممکن است چهره برخی افراد برای مردم تغییر کند و مسئله دیگر آن نیز دستیابی دشمن به سلسله اطلاعاتی است که می‌تواند از ما بدست آورده و ضربه بزند.

* عقلای نظام به توصیه اخیر آقای هاشمی گوش نخواهند داد

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه عقلای نظام به این حرف آقای هاشمی گوش نخواهند داد، افزود: این مورد هم در ذیل برخی توصیه‌های هاشمی است که به ضرر بوده و عقلا هم به آن عمل نکرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه هاشمی حتی در زمان دولت ۸ساله‌اش به برخی بولتن‌های خبری که اخبار محرمانه پخش می‌کردند اظهار ناراحتی کرده بود یادآور شد: او در مصاحبه با کیهان اظهار داشت که از برخی مطالب روزنامه‌ها ناراحت می‌شود.

* مردم با تربیت حضرت امام روحیه ضدشاهی دارند

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: مردم ما از کسی که بخواهد برای خودش جدا از قدرت الهی و قدرت مردم، قدرتی قائل باشد بیزار هستند چرا که آنها با تربیت حضرت امام روحیه ضدشاهی دارند و اوصاف شاهی را نمی‌پذیرند.

وی بیان اینکه امروز کل دنیا فهمیده فتنه ۸۸ برنامه‌ای برای براندازی بود که برخی در آن رفوزه و مردود شدند، افزود: مردم حتی با این افراد هم با سماحت رفتار کردند لذا اگر آنها می‌خواهند به خط سالم برگردند باید اجازه دهند همین یک مقدار احترام برای مردودشدگان فتنه باقی بماند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان