امام جمعه رفسنجان تأکید کرد:

خانواده ها از مشاوران مذهبی و روحانیون مشاوره گیرند/تیم مذاکره کننده بااستحکام باشد و لغزشی در آنان به وجود نیاید

  • شناسه خبر: 67150
خانواده ها از مشاوران مذهبی و روحانیون مشاوره گیرند/تیم مذاکره کننده بااستحکام باشد و لغزشی در آنان به وجود نیاید

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: برخی مراکز مشاوره به افراد اطلاعات غلط می دهند که خالی از دستورات دینی است و باعث جدایی آنان می گردد.

خانه » آخرین اخبار » خانواده ها از مشاوران مذهبی و روحانیون مشاوره گیرند/تیم مذاکره کننده بااستحکام باشد و لغزشی در آنان به وجود نیاید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن اشاره به ارزش بالای صدقه و صلوات، اظهار کرد: صدقه دادن در روز یا شب جمعه هزار برابر می شود و فرشتگان در آسمان ها تا روز قیامت برای آن فرد طلب استغفار می کنند.

امام جمعه رفسنجان خالصانه کار کردن برای خدا، وفاداری خالصانه و خیرخواهی و حضور و مشارکت در اجتماع مسلمانان را از جمله حقوق حاکمان بر مردم عنوان کرد و گفت: مسئولین نظام باید تعامل و مشارکت سیاسی داشته باشند.

وی افزود: امروزه باید برای اشخاصی که سکان دستگاه قضا را بر عهده دارند دعا کنیم که لغزشی در کار آنان به وجود نیاید و در بحث مذاکرات هسته ای و رفع تحریمات پیروز شوند.

حجت الاسلام رمضانی پور استفاده از مشاوره روحانیون و افراد مذهبی در امر ازدواج را مهم دانست و تأکید کرد: برخی مراکز مشاوره به افراد اطلاعات غلط می دهند که خالی از دستورات دینی است و باعث جدایی آنان می گردد.

وی در ادامه گفت: برخی مشاوران صلاحیت مشاوره ندارند و باید در این راستا از مشاوران خبره آموزش و پرورش که زبر دست هستند استفاده کنیم تا دل ها بهم نزدیک شود و فتنه طلاق از جامعه برچیده گردد.

امام جمعه رفسنجان انتخاب بجا و شایسته  مجلس خبرگان رهبری در سال ۶۸ بعد از رحلت امام راحل (ره) را مهم برشمرد و افزود: امام خامنه ای (مدظله العالی) مدیر ، مدبر ، عالم به زمان، هوشمند ، زیرک و پرتوان هستند که در ۲۶ سال امامت و ولایت بودن ایشان، رهبری بی نظیر بوده اند.

وی به مناسبت قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ که سرآغاز نهضت اسلامی بود اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در آن زمان زندانی بودند که بعد از آزادی در ۱۳ خرداد با سخنرانی در مدرسه فیضیه قم که با حضور جمعی از مردم قم ، تهران و روستای پیشوای ورامین همراه بود ؛ ما باید قدردان این نهضت بزرگ انقلابی باشیم.

حجت الاسلام رمضانی پور تصریح کرد: در ۱۶ خرداد سال ۶۸ جمعیتی با بیش از ده میلیون نفر پیکر امام خمینی (ره) را به بهشت زهرا تشییع و با ولی امر مسلمین بیعت نمودند.

وی در ادامه افزود: با توجه به فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند مثل خامنه ای پیدا نمی کنید؛ به همین منظور خبرگان رهبری آیت الله خامنه ای را انتخاب کردند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به عزل بنی صدر در ۲۰ خرداد سال ۶۰ گفت: امام خمینی (ره) این شخص خائن را از فرماندهی کل قوا حذف کردند و باعث برچیده شدن بساط منافقین از کشور شدند.

وی در بخشی از سخنان خود به رونق گرفتن صنایع دستی در شهرستان و آماده کردن مساجد برای ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

وی سرمایه گذاری در بخش خصوصی را از جمله اهداف نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در رفسنجان کارهای خوبی در این زمینه انجام شده که باعث افتتاح بخشی از پروژه ها و اشتغال زایی شده و هر مسئولی که در این راستا مشکلات را رفع نماید سهم یک مجاهد دارد.

حجت الاسلام رمضانی پور با تأکید به استفاده از دانش فارغ التحصیلان رشته کشاورزی، بیان کرد: با توجه به کمبود آب با همکاری کشاورزان و خاموش کردن چاه موتورها بخشی از آب شهرستان تأمین و باعث صرفه جویی و انباشته شدن آب شد.

وی یادآور شد: دعای خیر ما بدرقه تیم مذاکره کننده می باشد و آنها باید با توجه به فرمایشات رهبری از خط قرمزها عبور نکنند و ارزش نظام اسلامی را حفظ نمایند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان امام جمعه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان