وزیر دفاع:۵+۱به خواست منطقی ملت ایران تمکین کند/اشیاء نورانی مشاهده شده هیچ تهدیدی برای کشور محسوب نمی شود

  • شناسه خبر: 6676
وزیر دفاع:۵+۱به خواست منطقی ملت ایران تمکین کند/اشیاء نورانی مشاهده شده هیچ تهدیدی برای کشور محسوب نمی شود

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران از حقوق خود تماماً دفاع کرده و حاضر نیست در این خصوص کوتاه بیاید، تأکید کرد: ۱+۵ به خواست منطقی ملت ایران تمکین کند وی اشیاء نورانی را تهدیدی برای کشور ندانستسردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش توسعه صنایع دفاعی […]

خانه » آخرین اخبار » وزیر دفاع:۵+۱به خواست منطقی ملت ایران تمکین کند/اشیاء نورانی مشاهده شده هیچ تهدیدی برای کشور محسوب نمی شود

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران از حقوق خود تماماً دفاع کرده و حاضر نیست در این خصوص کوتاه بیاید، تأکید کرد: ۱+۵ به خواست منطقی ملت ایران تمکین کند وی اشیاء نورانی را تهدیدی برای کشور ندانستسردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش توسعه صنایع دفاعی با رویکرد زیست محیطی در جمع خبرنگاران گفت: محیط زیست یک موضوع مهم جهانی و بسیار مهم ملی و حفظ آن برای ما یک واجب شرعی، اخلاقی و اجتماعی است.
وی افزود: در وزارت دفاع تلاش کردیم در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان محیط زیست ضوابط این سازمان را در کارهای خود اعمال کنیم.
وزیر دفاع ادامه داد: همچنین در زمینه تولید محصولات در حوزه محیط زیست با استفاده از دانش نانو و علوم دیگر به حفظ محیط زیست کمک کرده‌ایم.
وحیدی با بیان اینکه بایستی به ارتقاعات بیشتری در حوزه محیط زیست برسیم، تاکید کرد: خروج صنایع دفاعی از داخل شهرها، مدیرت پسماند‌های صنایع دفاعی و حفاظت از مناطقی که در اختیار بخش وزارت دفاع است، بخشی از اقدامات این وزارتخانه در حوزه محیط زیست است.
وزیر دفاع در ادامه در خصوص پیشرفت‌های دفاعی کشور گفت: پیشرفت‌های ما در حوزه دفاع بسیار چشمگیر بوده و کشور ما دارای یک دفاع کاملا خود ابتکاست که در دنیا تنها ۲ کشور اینگونه‌‌اند.
وی افزود: ایران توانسته محصولات و سامانه‌های دفاعی خود را تولید کند و بسیاری از تولیدات ما بین ۱۰ کشور اول جهان مطرح است.
وزیر دفاع در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره اجلاس ۱+۵ و مواضع آمریکا در خصوص آن گفت: سیاست جمهوری اسلامی این بوده که از حقوق خود تماماً دفاع کند و حاضر نیست در این خصوص کوتاه بیاید.
وی ادامه داد: کشورهای دیگر هم باید متوجه شوند؛ همانطور که ایران به دنبال صلح و آرامش است و در چارچوبی که مقام معظم رهبری تعیین کردند، سلاح هسته‌ای را حرام می‌داند و هیچ وقت به دنبالش نبوده و نیستیم، اما از حقوق خود دفاع خواهیم کرد و این کشورها باید به خواست منطقی ملت ایران تمکین کنند.
سردار وحیدی درباره پدیده اشیاء نورانی در آسمان‌های شهرهای ایران با بیان اینکه کشور ما به لحاظ پدافندی هیچ مشکلی ندارد گفت: اشیاء نورانی مشاهده شده هیچگونه تهدیدی برای کشور محسوب نمی‌شود.
سردار احمد وحیدی  درباره مشاهده اشیاء نورانی در آسمان شهرهای ایران اظهار داشت: این پدیده فقط مربوط به ایران نبوده و در کشورهای دیگر منجمله در کشورهای خاورمیانه مشاهده شده است.
وی با بیان اینکه این پدیده قابل بررسی است، اظهار داشت: البته باید به این نکته اساسی نیز اشاره کرد که وقوع این شی نورانی هیچگونه تهدیدی برای کشور محسوب نمی‌شود.وزیر دفاع تاکید کرد: کشور ما به لحاظ پدافندی هیچ مشکلی ندارد و این پدیده در حال بررسی است تا جزئیات آن بیشتر معلوم شود.

برچسب ها:
اشیا نورانی، سردادر وحیدی،وزیر دفاع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان