پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تجمع جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر رفسنجان و انار مقابل اداره راه و شهرسازی + عکس

به گزارش “خانه خشتی“، جمعی از فرزندان و خانواده های شهدا و ایثار گران شهرستان های رفسنجان و انار صبح امروز در اعتراض به توهین رییس یکی از ادارات رفسنجان به شهید در مقابل این اداره تجمع کردند.

لازم به ذکر است آبان ماه سال گذشته به دنبال اهانت مسئول یکی از ادارت شهرستان رفسنجان به ساحت مقدش شهدا و فرزند یکی از شهدای گرانقدر این شهرستان، این فرزند شهید از شدت ناراحتی و دل آزردگی برای مدتی در بیمارستان بستری شده بود که بنار بر شنیده ها این مسئول واژه زشت و سخیفی را به جای واژه شهادت بکار برده است.

این درحالی است که امام جمعه رفسنجان نیز در خطبه های نماز جمعه شهرستان در همان تاریخ به این اهانت اشاره کرد و بیان داشت: اگر قرار باشد کسی در اداره ای نباشد، فردی که هتاکی کرده نباید باشد نه آن بسیجی و یا فرزند شهید و ایثارگر و اگر بسیجی یا فرزند شهید با آن فرد خاطی برخورد بکند حق دارد و مسئول آن اداره و یا موسسه باید طرف آن بسیجی و فرزند شهید را بگیرد که متاسفانه در بعضی جاها دیده می شود که از نیروی هتاک حمایت می شود .

وی همچنین از از فرماندار شهرستان و مدیر کل آن اداره خواست تا با قاطعیت با شخص خاطی برخورد کنند.

بیانیه معترضین در ادامه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین 

خطاب به مسولین شهرستان 

با سلام

ما فرزندان شاهد شهرستان رفسنجان و انار خطاب به مسولین شهرمان اشاره می کنیم اگر چه ارزشهای این نظام در چشم برخی اشخاص رنگ و منزلت خود را از دست داده اماخون سرخ شهیدان همچنان از عطر و بوی و رنگ و تازگی سالهای هشت جبهه و جنگ برخورداره ، ما فرزندان شهید اگر چه پدرانمان در کودکی چه بسا در شکم مادر از دست داده ایم ام چنان تعصب و غیرتی روی انها داریم که به هیچ شخص و جایگاهی اجازه کوچکترین جسارتی را به ساحت مقدسشان نمی دهیم ما فرزندان شاهد هر گونه نیش و کنایه و زخم زبان و حرف یاوه  از افراد معلوم الحال را شاید به خود تحمل کرده و همچنان که تا به حال صبر و استقامت نشان داده ایم سخن در سینه نگه داریم و دست بر دل ، اما ذره ای بی حرمتی به شهدایمان را هرگز تحمل نمی کنیم .

ما فرزندان شاهد اگر چه خوب معنای خاک، وطن ، امنیت ، اقتدار ، شجاعت ، شهامت ، ایثار و در یک جمله جمهوری اسلامی ایران را درک کرده ایم اما از ان بهتر شهدا و عشق به مولایشان نایب بر حق امام زمانشان حضرت  امام روح الله الموسوی خمینی را درک کرده ایم .

حضور امروز ما فقط و فقط یک پیام دارد ، ان هم این است : تا زنده ایم تا نفس می کشیم و جان در بدن داریم دیگر به احدی اجازه نمی دهیم به شهدایمان ، نظاممان ، ولی فقیه و اماممان حضرت سید علی حسنی الخامنه ای (مده ظله) کوچکترین اهانتی بشود. و در خصوص اهانت صورت گرفته توسط اقای کیان زاده رییس اداره راه و شهرسازی به خون شهدا و ایثارگران باید بگوییم کسی که هیچ پایبندی به  ارزشی از این نظام که برخواسته از ان است قایل نیست در حقیقت برای کل نظام حرمتی را قایل نیست ، معتقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران به پا گرفته از خون سرخ شهیدان والا مقام است پس هرکس این مقدار ازدرک و شعور را برای خود قایل نیست ما نیز هیچ جایگاهی را برای ان فرد در نظام جمهوری اسلامی قایل نیستیم .

لذا ملت شهید پرور و حزب اللهی شهرستان رفسنجان اگاه باشید خواسته فرزندان شهید این شهرستان ، همان یادگاران هم رزمان شما در جبهه های جنگ حق علیه باطل نه خواسته سیاسی ، نه حزبی نه قدرت و نه ضد نظام است بلکه تنها و تنها می گوییم دیگر اجازه نمی دهیم افرادی به اسم شهدا و به واسطه خون انها بر کرسی های این نظام تکیه زده و ارزشهای ان را زیر پا بگزارند . و چنانچه تا پایان این هفته اقای کیان زاده مراتب عذر خواهی خود را از خانواده شهدا و ایثارگران نداشته باشد و این شهرستان را برای همیشه ترک نکند وعده بعدی ما روبروی استانداری با عزمی بلندتر و خواسته ای جدی تر خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمه ا…

خروج از نسخه موبایل