مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مطرح کرد؛

تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر بیانگر رسالت و مسئولیت در سفارش دین اسلام است

  • شناسه خبر: 66357
تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر بیانگر رسالت و مسئولیت در سفارش دین اسلام است

فرشید فلاح تأکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ مراسمی را بدون تجلیل از پیشکسوتان برگزار نکند.

خانه » آخرین اخبار » تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر بیانگر رسالت و مسئولیت در سفارش دین اسلام است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر شهرستان رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

در این همایش مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه، فرماندار ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و دیگر مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان رفسنجان حضور یافتند.

امام جمعه رفسنجان-خانه خشتی (۱)

یکی از عمل های صالح آشکار کردن توانایی های وجودی است

امام جمعه رفسنجان در این همایش خداوند را بهترین هنرمند دانست و گفت: کسانی که می خواهند به ملاقات خداوند بروند باید عمل صالح انجام دهد و یکی از عمل های صالح آشکار کردن توانایی های وجودی است.

وی یادآور شد: فرهیختگان و تحصیل کنندگان در کشور استان و شهرستان کم نیستند , افراد توانمند بسیاری داریم که باید با تلاش، توانایی و خلاقیت خود را آشکار نمایند.

حجت الاسلام رمضانی پور هنر را ذاتی دانست و افزود: هنرمندان در این مسیر ایثار و فداکاری می کنند و ذائقه هنری ست که باعث حضور شما در این محفل شده است.

تقوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان-خانه خشتی

استارت اولین همایش زده شد و امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد

دکتر تقوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از کسانی که برای هنر این مرزوبوم کار می کنند، گفت: کار ما چه در عمل و چه در انتخاب بی عیب و نقص نیست و ابراز امیدواری کرد که این همایشات در آینده نیز ادامه داشته باشد.

ملانوری فرماندار رفسنجان-خانه خشتی (۱)

اساس کار ، رشد و تعالی جامعه و هر فردی بحث فرهنگ و هنر است

فرماندار رفسنجان نیز در این همایش اظهار کرد: تلاش همه دوستان بود که باعث اجرای این برنامه ها می شود و این همایش یادآور خاطرات خدمت بنده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت بود.

وی حضور در محافل هنر و فرهنگ را بسیار لذت بخش دانست و گفت: محافل شعر و ادب، انس با قرآن، خاطره، هنرهای تخصصی و … لذت بخش است و تاثیر بسیاری بر روح و روان انسان دارد.

حمید ملانوری اساس کار ، رشد و تعالی جامعه و هر فردی را بحث فرهنگ و هنر عنوان کرد و افزود: رفتار جامعه اگر در جهت صحیح باشد آینده روشنی در انتظار جامعه است؛ گاهی بر اثر برخی کاستی ها شاهد رفتارهای زشت در جامعه هستیم که اصلاح و برخورد با آن بسیار سخت و هزینه آور است.

وی خاطر نشان کرد: امروزه به دلیل وجود دستگاه های ارتباطی و تکنولوژی همراه با توسعه، بحث آموزش خوب پیشرفت نکرده و شاهد برخی آسیب های ضد فرهنگی در جامعه هستیم.

فرماندار رفسنجان با تأکید نیاز به حضور اصحاب هنر در جامعه، گفت: هیچ ابزاری بهتر از ابزار هنر نمی تواند تأثیرگذار باشد.

وی شهرستان رفسنجان را بحرانی ترین دشت آبی کشور دانست و افزود: اقتصاد تک محصولی و استفاده ناصحیح از معادن، در حوزه کار و اشتغال شهرستان دچار حادثه و آسیب جدی شده و می طلبد کسانی که دست به قلم و توانایی دارند تلاش برای توسعه و فعالیت جمعی را نشان دهند و کمک کند شهرستان به سمت و سوی خوب و توسعه پایدار و هم جانبه برسد.

فرشید فلاح-خانه خشتی

تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر بیانگر رسالت و مسئولیت در سفارش دین اسلام است

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان نیز تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر را بیانگر رسالت و مسئولیت در سفارش دین اسلام عنوان کرد و گفت: نماد مقابله با تهاجم همه جانبه است که سال ها هنرمندان را در عرصه های گوناگون می خواند.

وی تأکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ مراسمی را بدون تجلیل از پیشکسوتان برگزار نکند.

در پایان همایش از سید محمد سراج زاده و پروین وجدانی پیشکسوتان شعر‌، حکمت پیغمبر‌زاده پیشکسوت موسیقی‌، حسین برزگر حسینی پیشکسوت سینما‌، احمد خدایی پیشکسوت تئاتر ، محمد شریفی پیشکسوت شعر‌، داستان و ترجمه‌، غلامحسین منتصری پیشکسوت خوشنویسی‌، محمود نکویی پیشکسوت هنرهای تجسمی‌، محمد‌رضا نصیری پیشکسوت موسیقی‌ تجلیل شد.

لازم به ذکر است، این مراسم به همت فرمانداری، مس سرچشمه، شورای اسلامی و شهرداری، دانشگاه ولی عصر(عج) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

برچسب ها:
اخباررفسنجان تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر بیانگر رسالت و مسئولیت در سفارش دین اسلام است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • زیبا بروفه

    آقای معاون فرماندار را هم دعوت کنید بیایید روی سن. اگر دعوتش نکنید خودش می آید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    هنرمند

    به بهانه ی هنر ، همایش معرفی کاندیداهای اصلاح طلب شهرستان بود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان