حذف‌شدگان یارانه می‌توانند شکایت کنند

  • شناسه خبر: 66330
حذف‌شدگان یارانه می‌توانند شکایت کنند

سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان (غیر نیازمند) از دریافت یارانه نقدی (yaraneh۱۰.ir) از روز گذشته آغاز به کار می کند.

خانه » آخرین اخبار » حذف‌شدگان یارانه می‌توانند شکایت کنند

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از ایرنا، در این سامانه تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات حذف شدگان از دریافت یارانه در نظر گرفته شده است.

شهروندانی که در زمره غیر نیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده است از تاریخ ۵ خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh۱۰.ir (موضوع کمیسیون ماده ۱۰ قانون هدفمند کردن یارانه ها)ثبت کنند. شهروندان حد اکثر ۱۵ روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

یادآور می شود از آنجا که براساس بودجه سال ۹۴ درآمد هدفمندسازی یارانه ها به ۳۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافته بنابراین باید پرداخت یارانه در سال جاری نسبت به سال گذشته تا حدود ۴ هزار میلیارد تومان کاهش یابد.

هرچند دولت در گام اول اجرای این طرح، یارانه نقدی حدود ۲۰۰ هزار نفر را حذف کرده اما برای جبران کاهش درآمدی هدفمندی یارانه ها باید معادل ۵ تا ۶ میلیون نفر دیگر را از دریافت یارانه حذف کند.

برچسب ها:
خانه خشتی یارانه یارانه نقدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فتاح گرمیانی

    اینجانب بازنشسته ارتش جمهوری ایران با۱۲۷۸روزخدمت دراوایل جنگ بایزیدیان وباحقوق زیرفقر...۱۲/۰۰۰۰۰هزارتومانی ومدت دوسال است دربستربیماری بسرمیبرم که توانای خریدداروهای خارجی ندارم وازطرفی فرزند دانسگاهی دارم ودردانشگاه ازاد مهابادمشغول تحصیل میباشد وخدامداندبخیرحقوق ناچیزدرامددیگری ندارم فرزندم بخاطرنداریم مجبورشد بادوست دانشگاهیش مغازه ای باز تابتواند شهریه را پرداخت نماید درچندماه اخیربافشارشهرداری جواز کسب بگیرد ،،حال اازمقامات محترم تقاضای تجدیدنظر درموردقطع یارانه رادارم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان