حمید ملانوری در جمع مدیران روابط عمومی رفسنجان؛

آگاهی به مردم توسط روابط عمومی ها در رضایت آن ها از عملکرد دستگاه ها مؤثر است

  • شناسه خبر: 65575
آگاهی به مردم توسط روابط عمومی ها در رضایت آن ها از عملکرد دستگاه ها مؤثر است

حمید ملانوری گفت: وقتی مردم از برنامه های سازمان اطلاع نداشته باشند، از عملکرد دستگاه ناراضی شده و قدرت مطالبه گری آن ها پایین می آید.

خانه » آخرین اخبار » آگاهی به مردم توسط روابط عمومی ها در رضایت آن ها از عملکرد دستگاه ها مؤثر است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جمع مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رفسنجان روابط عمومی ها را از زیرساخت های اصلی فعالیت های سازمانی عنوان کرد و گفت: در این سال ها علی رغم انتظارهایی که می رفت، روابط عمومی ها به جایگاه واقعی شان نرسیده اند و باید برای توسعه این جایگاه و استقرار روابط عمومی کارآمد در ادارات دولتی و عمومی تلاش کرد.

فرماندار رفسنجان ضمن بیان تعاریف روابط عمومی، آن را قلب تپنده سازمان عنوان کرد و افزود: حیات یک سازمان به وجود روابط عمومی و سلامت و فعالیت مناسب، دائمی و جریان ساز آن بستگی دارد.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۳)

وی با اشاره به اینکه مدیر روابط عمومی دست راست مدیر سازمان است و قدرت اصلی مدیریت به دست روابط عمومی هاست، اظهار کرد: نگاه به اطراف سازمان، مجموعه ها و تشکیلات و رصد کردن آن ها کار روابط عمومی هاست و این بخش از سازمان باید مانند دوربین فرصت ها و تهدیدها را ببیند.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۸)

ملانوری با بیان اینکه علم ارتباطات، جایگاه روابط عمومی را کنار مدیر سازمان و در بالاترین رده دسته بندی می کند، گفت: متأسفانه در سال های گذشته روابط عمومی ها تنها به دنبال نصب اعلامیه و پلاکارد بودند و کمترین کارآیی را در اداره داشتند؛ در حالیکه امروزه سازمان هایی وجود دارند که در این حوزه قوی اند.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱)

فرماندار رفسنجان خواستار استفاده مدیران از پتانسیل روابط عمومی ها شد و آن را نیازمند جریان سازی و فرهنگسازی دانست و افزود: اطلاع رسانی و فرهنگسازی درون سازمانی و برون سازمانی از وظایف روابط عمومی هاست.

حمید ملانوری آگاهی به مردم توسط روابط عمومی ها را در رضایت آن ها از عملکرد دستگاه ها مؤثر عنوان کرد و گفت: وقتی مردم از برنامه های سازمان اطلاع نداشته باشند، از عملکرد دستگاه ناراضی شده و قدرت مطالبه گری آن ها پایین می آید.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۲)

وی در ادامه به عنوان شعار سال اشاره نمود و اتفاقات خاص منطقه همچون سوریه و یمن را در ادامه تحولات حرکت انقلابی ملت ایران دانست و گفت: آنچه در ایران اتفاق افتاد، اعتمادی بود که منجر به پیروزی شد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای نماینده ملت ایران است و به دنبال عزت، شرف و اقتدار مردم می باشد، افزود: حمایت از تیم مذاکره کننده حمایت از کل نظام و جامعه است و این افراد هم چون سربازی هستند که از سوی ملت به خط مقدم رفته اند.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۷)

ملانوری پذیرش فتوای مرجع عالی قدر نظام مقام معظم رهبری در مذاکرات را نشانه تمکین تیم مذاکره کننده دانست و گفت: این تمکین قدرت نظام را نشان می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال سال انتخابات است، نقش مدیران روابط عمومی در ایجاد اعتماد مردمی را مؤثر عنوان کرد و گفت: باید با همدلی و همزبانی، اتحاد و همراهی با سیاست های دولت و تبعیت از رهبری، آنچه مصلحت کشوری است رقم بخورد و حضور مردم نیز دشمن شکن و ناامیدکننده باشد.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۴)

برچسب ها:
ادارات خانه خشتی رفسنجان روابط عمومی مردم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان