پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

هیئت امناء پروازی حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه و مشکلات پیش رو

به گزارش “خانه خشتی“؛ به نقل از ”کشکوئیه آنلاین”، متأسفانه با خبر شدیم رئیس هیئت مؤسس حوزه علمیه فاطمه الزهرا کشکوئیه در کرمان سکونت داشته و هر سه ماهی یکبار به کشکوئیه آمده و جلسه بررسی مشکلات حوزه علمیه را برگزار و سپس بدون هیچ نتیجه گیری و خروجی مثبت به کرمان می رود.

بر اساس شنیده ها و اظهارات برخی دانش پژوها، مشکل حوزه علمیه فاطمه الزهرا نبود ؛ ثبات مدیریتی است که هم اکنون مدیر حوزه علمیه به مدت یکسال در مرخصی می باشد و همچنین جانشینی برای وی تعیین نشده است.

برخی دانش پژوها از خدمات نامناسب حوزه مذکور گلایه داشتند و می گفتند؛ به دلیل نبود مدیریت مناسب پایانامه های تعدادی از محصلان بلاتکلیف می باشد و متأسفانه کسی جوابگو نیست.

حضور یک روز این بزرگواران در ماه علاوه بر مشکلاتی که برای دانش پژوهای حوزه علمیه بوجود آورده نقطه ضعفی برای بخش کشکوئیه نیز محسوب می شود.

امید است در سال تحصیلی آینده تجربه سال های گذشته هیئت مؤسس غیر بومی در حوزه علمیه کشکوئیه تکرار نشود و این مشکل مرتفع شده و حداقل شاهد سکونت و حضور  هیئت مؤسس و مدیران حوزه علمیه که متأسفانه کوچکترین خبری از مشکلات موجود در حوزه کاری خود ندارند در شهر کشکوئیه باشیم.

یکی از دلایل عدم استقبال از حوزه علمیه کشکوئیه عدم ثبات مدیریتی، عدم حضور مسئول آموزش در محل کار و همچنین عدم رسیدگی به حوزه مذکور توسط رئیس هیئت مؤسس می باشد و تا زمانیکه این مشکلات ادامه داشته باشد نباید مسئولین زیربط انتظار استقبال پرشور توسط مردم را داشته باشند.

و کلام آخر با مسئولین حوزه علمیه این است که مشکلات خود را برطرف کنید؛ مردم استقبال می کنند.

خروج از نسخه موبایل