مدیر روابط عمومی فرمانداری رفسنجان خبر داد؛

انجمن روابط عمومی های شهرستان رفسنجان فعال می شود/ تشریح برنامه های هفته روابط عمومی

  • شناسه خبر: 65473
انجمن روابط عمومی های شهرستان رفسنجان فعال می شود/ تشریح برنامه های هفته روابط عمومی

مصطفی بخشی از فعال شدن انجمن روابط عمومی های شهرستان رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » انجمن روابط عمومی های شهرستان رفسنجان فعال می شود/ تشریح برنامه های هفته روابط عمومی

مصطفی بخشی مدیر روابط عمومی فرمانداری رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از فعال شدن انجمن روابط عمومی های شهرستان رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این انجمن در سالیان گذشته تشکیل شده بود اما فعالیتی نداشت، قصد داریم بزودی آن را فعال کنیم.

وی برگزاری کلاس های آموزشی و دعوت از اساتید مجرب را از برنامه های این انجمن اعلام کرد و افزود: گردهمایی مدیران روابط عمومی ها در هفته روابط عمومی برگزار و اساتیدی برای آموزش خبرنویسی حضور خواهند داشت.

بخشی با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد روابط عمومی های ادارات رفسنجان فعالند، گفت: عدم فعالیت ۲۰ درصد باقیمانده نبود امکانات در حوزه اجرایی آنان است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری رفسنجان با ابراز تأسف از اینکه امروز در ادارات افرادی را به سمت مدیر روابط عمومی قرار می دهند که هیچ گونه تخصصی ندارند، تصریح کرد: بدون روابط عمومی فعال و پویا و پیشرفته، نمی توان در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کرد.

مصطفی بخشی در ادامه ضمن تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه رفسنجان، اظهار کرد: خبرنگاران با مجموعه روابط عمومی ارتباط خوبی دارند و برای ما سلایق سیاسی افراد مطرح نیست.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته روابط عمومی ها در رفسنجان پرداخت و افزود: گلباران قبور شهدای گمنامم دانشگاه ولی عصر (عج) به نیابت از همه شهدای رفسنجان، دیدار با امام جمعه و فرماندار و بازدید از خانواده شهدا از برنامه های این هفته در رفسنجان است.

بخشی هم چنین از حضور مدیران روابط عمومی در همایش استانی «نقش رسانه در همدلی و همزبانی بین دولت و ملت» خبر داد و گفت: این همایش با حضور مدیران روابط عمومی در کرمان برگزار می شود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان روابط عمومی روز جهانی ارتباطات فرمانداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد مهدی بخشی

    آقای مصطفی بخشی از زحمات شما در فرمانداری متشکرم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان