با ساخت مستند زندگی سردار شهید؛

شهید محمدعلی محمدصادقی جاویدالاثر می شود

  • شناسه خبر: 65336
شهید محمدعلی محمدصادقی جاویدالاثر می شود

مستند زندگی سردار شهید محمدعلی محمد صادقی در رفسنجان ساخته می شود.

خانه » آخرین اخبار » شهید محمدعلی محمدصادقی جاویدالاثر می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، مستند زندگی سردار شهید محمدعلی محمد صادقی در رفسنجان ساخته می شود.

علی اصغری کارگردان این مستند در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اعلام این خبر افزود: این مستند به پیشنهاد فرزند شهید محمد صادقی و با همکاری انجمن سینمای جوانان رفسنجان، سه بخش از زندگی شهید را روایت می کند.

وی با بیان اینکه دوران زندگی سردار شهید محمد صادقی در این مستند، به روایت حوادث و اتفاقات قبل از انقلاب و بعد از انقلاب می پردازد، گفت: دوران کودکی وی نیز در بخش اول فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد.

اصغری با بیان اینکه تصویربرداری مستند از هفته سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است، به خبرنگار “خانه خشتی“، گفت: کلیه تصاویر در روستای هرمزآباد رفسنجان که محل تولد شهید می باشد، گرفته می شود.

کارگردان مستند شهید محمد صادقی از حضور هم رزمان شهید در قسمتی از اثر خبر داد و افزود: تعدادی از هم رزمان شهید به بیان خاطرات و جریان های پیش آمده در دوران انقلاب و پس از آن تا زمان جنگ تحمیلی می پردازند.

علی اصغری ضمن تشکر از عباس بلوچی مدیر انجمن سینمای جوانان رفسنجان که در ساخت و تولید اثر با وی همکاری داشته است، اظهار کرد: تصویربردار و تدوینگر مستند به ترتیب امیرحسین یک پیکر بوده و محمد خلیلی نزاد بوده و بهناز شریفی به عنوان منشی صحنه و عکاس با این مجموعه همکاری می کند.

علی محمد صادقی فرزند شهید نیز در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه پیکر شهید مفقود بوده و تاکنون هیچ اثری از وی یافت نشده است، گفت: شهید محمد صادقی در سن ۴۲ سالگی و در جریان عملیات بدر به شهادت رسید.

وی ادامه داد: با به تصویر کشیدن زندگی سردار شهید محمد صادقی بخشی از دلاوری های وی در دوران طاغوت و درگیری وی با مأموران رژیم شاهنشاهی به نمایش گذاشته می شود.

لازم به ذکر است این مستند بر اساس برداشتی از کتاب «گلی که در کویر شکفت» نوشته اسدالله محمد صادقی برادر شهید بوده که به شرح زندگینامه شهید پرداخته است.

برچسب ها:
انجمن سینمای جوان رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سردار شهید محمد علی محمدصادقی هرمزآباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان