پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان به حکم اعدام شیخ نمر اعتراض کردند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر در محل حوزه علمیه تجمع و انزجار خود از رژیم آل سعود را اعلام کردند.

حجت الاسلام نجفی استاد حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان در اجتماع طلاب و اساتید، پیرامون محکومیت آل سعود و ظلمی که به کشورهای اسلامی در حال انجام است صحبت هایی ارائه نمود و گفت: قدرت های خونخوار، جنایتکار و جبار و در رأس آن ها آمریکا، انگلیس، فرانسه، لندن و اسراییل تصمیم گرفتند همه کشورهای اسلامی خاورمیانه از جمله عراق، لبنان، بحرین، مصر، یمن و فلسطین را نابود و مسلمانان را قلع و قمع کنند.

وی با بیان اینکه افزایش کفر و نفاق، استکبار، قتل، جنایت، فساد و فحشا و منکرات از مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم می کند، اظهار کرد: وظیفه ماست که به جای دست روی دست گذاشتن و منتظر ظهور امام زمان (عج) نشستن، در مقابل قدرت های استکباری بایستیم و جنایاتشان را محکوم کنیم و به مسلمانان آگاهی دهیم.

حجت الاسلام محمد کاظم نجفی با اشاره به اینکه سکوت در برابر ظالمان موجب شریک شدن در ظلم آنان می شود، گفت: اگر سکوت کنیم و عملی از ما در این دنیا بروز ندهد، در جنایات آن ها شریکیم.

وی خواستار دفاع، حمایت و کمک فرد فرد ایرانیان و مسلمانان شد و افزود: باید انزجار و لعن خود را از آل سعود، وهابیون، داعش، القاعده، طالبان و جنایت های یهود، اسراییل و آمریکا فریاد بزنیم و دین خود را ادا کنیم.

تجمع طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان با ذکر مصیبت امام موسی بن جعفر (ع) و قرائت دعای توسل به پایان رسید.

خروج از نسخه موبایل