همزمان با سراسر کشور؛

طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان به حکم اعدام شیخ نمر اعتراض کردند

  • شناسه خبر: 65258
طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان به حکم اعدام شیخ نمر اعتراض کردند

جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر در محل حوزه علمیه تجمع کردند.

خانه » آخرین اخبار » طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان به حکم اعدام شیخ نمر اعتراض کردند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر در محل حوزه علمیه تجمع و انزجار خود از رژیم آل سعود را اعلام کردند.

حجت الاسلام نجفی استاد حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان در اجتماع طلاب و اساتید، پیرامون محکومیت آل سعود و ظلمی که به کشورهای اسلامی در حال انجام است صحبت هایی ارائه نمود و گفت: قدرت های خونخوار، جنایتکار و جبار و در رأس آن ها آمریکا، انگلیس، فرانسه، لندن و اسراییل تصمیم گرفتند همه کشورهای اسلامی خاورمیانه از جمله عراق، لبنان، بحرین، مصر، یمن و فلسطین را نابود و مسلمانان را قلع و قمع کنند.

وی با بیان اینکه افزایش کفر و نفاق، استکبار، قتل، جنایت، فساد و فحشا و منکرات از مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم می کند، اظهار کرد: وظیفه ماست که به جای دست روی دست گذاشتن و منتظر ظهور امام زمان (عج) نشستن، در مقابل قدرت های استکباری بایستیم و جنایاتشان را محکوم کنیم و به مسلمانان آگاهی دهیم.

حجت الاسلام محمد کاظم نجفی با اشاره به اینکه سکوت در برابر ظالمان موجب شریک شدن در ظلم آنان می شود، گفت: اگر سکوت کنیم و عملی از ما در این دنیا بروز ندهد، در جنایات آن ها شریکیم.

وی خواستار دفاع، حمایت و کمک فرد فرد ایرانیان و مسلمانان شد و افزود: باید انزجار و لعن خود را از آل سعود، وهابیون، داعش، القاعده، طالبان و جنایت های یهود، اسراییل و آمریکا فریاد بزنیم و دین خود را ادا کنیم.

تجمع طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان با ذکر مصیبت امام موسی بن جعفر (ع) و قرائت دعای توسل به پایان رسید.

برچسب ها:
تجمع حوزه علمیه حضرت زینب (س) رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شیخ نمر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان